راهنمایی دلسوزانه برای غلبه بر زخم‌های ناشی از رفتار مادران سمی

سوزان فوروارد، روان‌درمانگر و نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز، در کتاب صوتی مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران با ارائه راهکارهایی به شما کمک می‌کند تا رابطه از دست رفته خود با مادرتان را بازسازی کنید و زخم‌های ناشی از آن را تشخیص دهید و درمان کنید.

درباره کتاب صوتی مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران:

شاید بسیاری از شما توسط مادری بی‌مهر، سخت‌گیر و دارای مشکلات روانی متعدد تربیت شده باشید. اگر این موضوع درمورد شما صدق می‌کند، باید بدانید تأثیرات رفتارهایی که او با شما داشته، بر ناخودآگاهتان به‌قدری زیاد است که ممکن است شما نیز به همان صورت با فرزندتان رفتار کنید. همچنین بسیاری از آسیب‌های روحی و روانی، ناشی از ارتباط سمی افراد با مادرشان است.

در برخی از مواقع این آسیب‌ها به‌قدری شدید هستند که می‌توانند در روابط عاطفی یا حتی در محل کار نیز تأثیر مستقیم بگذارند.

همچنین مشکلات و اختلالات فراوانی همچون عدم اعتمادبه‌نفس در بسیاری از افراد، نتیجه داشتن رابطه نادرست با مادرشان است. دکتر سوزان فوروارد از طریق انجام تحقیقات زیادی سعی در ریشه‌یابی این مسائل داشت و در نهایت به نتایج قابل‌توجهی دست‌یافت.

این نویسنده نتایج مطالعات و پژوهش‌های خود را در کتاب مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران (Mothers Who Can’t Love) با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

این نویسنده و درمانگر با بررسی الگوهای رفتاری مختلف و تأثیر آن‌ها بر آسیب‌های روحی، راهکارهایی را معرفی کرده است که با کمک آن‌ها هر فردی می‌تواند در باورها و رفتارهایش تغییرات اساسی ایجاد کند.

شما می‌توانید برای دسترسی سریع و دانلود کتاب مادران سمی به سایت و یا اپلیکیشن کتابراه، مراجعه نمایید. پلتفرم جامع کتابراه امکان دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی را برای شما فراهم می‌کند.

با شنیدن کتاب مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران قادر خواهید بود درک عمیق و صحیحی از عشق والدین و هر فرد دیگری داشته باشید و از شر تأثیرات مخربی که ارتباطات غلط بر رویتان می‌گذارند در امان بمانید.

فوروارد طی سال‌ها تحقیق بر روی زنانی که در معرض سوءاستفاده، بی‌توجهی و کنترل بیش از حد بودند، متوجه شد که بسیاری از مشکلات روانی که دارند از همین عوامل نشئت می‌گیرد.

کتاب مادران سمی

او در این کتاب صوتی با بررسی انواع مختلف مادران سمی مثل مادر خودشیفته، مادر رقابت‌پذیر، مادر بیش از حد درگیر، مادر کنترل‌گر، مادرانی که به مادری نیاز دارند و مادرانی که از دختران خود سوءاستفاده می‌کنند، تکنیک‌ها مؤثری برای مقابله با آن‌ها ارائه می‌کند. تمامی کسانی که با این افراد سروکار داشته‌اند جهت درمان خود و بازسازی اعتمادبه‌نفسشان به یادگیری این تکنیک‌ها نیاز دارند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران:

– فوروارد احساسات خواننده خود را درک و تأیید می‌کند و مکانیسم‌های مقابله‌ای مؤثری را ارائه می‌دهد. همچنین پیشنهادهایی برای تعیین مرزها در رابطه و راهکارهایی برای ایجاد یک رابطه بهتر ارائه می‌دهد. (Library Journal – نشریه تجاری آمریکایی)

– راهنمایی دلسوزانه برای غلبه بر زخم‌های ناشی از رفتار مادران سمی یا مادران بدسرپرست. (Janis Abrahms Spring)
– سوزان فوروارد یک‌بار دیگر موضوع مهمی را شناسایی کرده است که تخصص و دیدگاه منحصربه‌فرد او را نشان می‌دهد. این کتاب تأثیرگذار دقیقاً همان چیزی که زنان به آن نیاز دارند! تکنیک‌های ارائه شده در آن نیز درخشان و تحول‌بخش هستند. (بورلی انگل)
– سوزان فوروارد با خرد خود جان میلیون‌ها نفر را نجات داده است. کسانی که توسط والدین بدسرپرست بزرگ شده‌اند نیازی به «بخشیدن و فراموش‌کردن» دارند تا بهبود یابند و به سمت زندگی شاد و سالم بروند. راهنمایی قدرتمند برای خوددرمانی. (Carole H. Brower)

برای خرید کتاب و دانلود قانونی، به جمع بیش از چهار میلیون کاربر اپلیکیشن کتابراه بپیوندید و از تخفیفات ویژه مناسبتی و آخر هفته با کتابراه بهرمند شوید. همچنین با عضویت در این اپلیکیشن می‌توانید هزاران کتاب را به صورت رایگان مطالعه نمایید.

کتاب صوتی مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران مناسب چه کسانی است؟

اگر جزء دسته افرادی هستید که در کودکی به‌خاطر رفتارهای غلط مادرتان آسیب‌های زیادی دیده‌اید، شنیدن کتاب صوتی مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران، می‌تواند به شما کمک زیادی کند. همچنین تمامی مادران می‌توانند با گوش سپردن به این کتاب درس‌های مهمی درباره تربیت فرزندشان یاد بگیرند.

سوزان فوروارد را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز، به‌عنوان درمانگری حرفه‌ای و مدرس مشهور بین‌المللی شناخته می‌شود که کتاب‌های پرفروش و محبوبی نظیر «باج‌خواهی عاطفی، والدین سمی، مادران سمی و مردان زن‌ستیز» را در کارنامه کاری خود دارد.

سوزان فوروارد (Susan Forward) همچنین به‌عنوان روان‌شناس و مشاوری مشهور و برجسته در کشور آمریکا در بسیاری از مراکز روانپزشکی جنوب کالیفرنیا فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران می‌شنویم:

بسیاری از مادران اهمال‌کار و مقصری که در حمایت از فرزندشان در برابر فردی آسیب‌رسان، کوتاهی می‌کنند و خود را کنار می‌کشند، تخصص بارزی در سرزنش دخترشان به‌عنوان مقصر این قضایا دارند.

در نخستین جلسه، نینای چهل و هشت‌ساله که متخصص برنامه‌ریزی کامپیوتر بود، به من گفت که دلش می‌خواهد می‌توانست ارتباط بهتری با مردم داشته باشد و تصویر ذهنی خودش را در نظرش بهبود ببخشد.

او چاق و کوتاه قامت بود. موهای خاکستری‌اش را در پشت سرش بافته بود و کوچک‌ترین اثری از آرایش نیز در چهره‌اش وجود نداشت. به من گفت که تا این زمان هیچ‌گاه در ارتباطی جدی با مردی نبوده است.

از او پرسیدم خودش را چجور آدمی می‌بیند. درحالی‌که سرش را پایین انداخته بود، جواب داد: «من آدم خونه‌نشین و بی‌دست و پایی‌ام. به نظرم بینی بزرگی دارم و چشمام خیلی به هم نزدیکه. هیچ‌کس تمایل نداره باهام باشه. تمام مدت به خودم تو آینه نگاه می‌کنم و ایراداتمو می‌بینم.»

به او گفتم که آینه وسیله‌ای خنثی است و به او نمی‌گوید که بی‌دست و پا است یا هیچ‌کس او را نمی‌خواهد؛ بلکه او این‌ها را در مقابل آینه از گذشته و از پدر و مادرش می‌شنود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=10577

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان