خدمات دولت سیزدهم در حوزه سلامت تبیین شود

قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: خدمات دولت سیزدهم در حوزه سلامت که موجب دلگرمی و امیدواری مردم است باید به خوبی تبیین و در رسانه ها منتشر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله جعفر سبحانی عصر پنجشنبه در دیدار وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اقدامات قابل توجه انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان و دستاوردهای دولت سیزدهم در این زمینه با توجه به گزارش وزیر بهداشت گفت: باید این خدمات که موجب دلگرمی و امیدواری مردم است به خوبی تبیین و در رسانه ها منتشر شود.

آیت الله سبحانی توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزند آوری را یادآور شد و برلزوم تشریح اهمیت جوانی جمعیت برای خانواده ها، مبارزه جدی با سقط جنین تاکید کرد.

تقویت حوزه بهداشت رمز توسعه پایدار

آیت الله حسین نوری همدانی نیز عصر پنجشنبه در دیدار با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به جایگاه رفیع اخلاق و معنویت در حوزه سلامت گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تقویت حوزه بهداشت رمز توسعه پایدار سلامت است.

وی با تقدیر از خدمات حوزه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و اقدامات دولت سیزدهم برای وزیر بهداشت در انجام فعالیت های این حوزه و اجرای سیاست های بهداشت و سلامت محور آرزوی موفقیت کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی هم در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این وزارتخانه ارائه کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=20383

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان