جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب در دیار امام راحل

اراک- شکوه حضور مردم و مسؤولان سرزمین آفتاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب مهر تاییدی بر پشتیبانی از این انقلاب و نظام زد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز مردم متدین و بصیر زادگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که همچنان پای نظام اسلامی و ارزش‌های والای آن ایستاده‌اند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان مرکزی در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و در این میان اراکی‌ها مسیر راهپیمایی را از میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری و میدان سرداران تا مصلای بیت المقدس طی کردند. در این میان مسوولان هم در کنار مردم بودند.

برپایی ۱۰۰ غرفه فرهنگی و اجتماعی در مسیرهای راهپیمایی، برگزاری نمایشگاه تصاویر انقلاب ۵۷ شهر اراک و آثار تجسمی و گرافیکی هنرمندان، برپایی ایستگاه‌های نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، نمایشگاه ارائه دستاوردهای علمی و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان، اجرای سرودهای انقلابی توسط ۳۰ گروه دانش‌آموزی، پرتاب دارت و فوتبال دستی، غرفه‌های تبیینی جوانی جمعیت و نماز، از مهمترین برنامه‌های جنبی این روز حماسی بود.

جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب در دیار امام راحل

مراسم جشن انقلاب هم در این روز، (۲۲ بهمن‌ماه) از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح با حضور اقشار مردم انقلابی، با عنوان «جشن ملی، آینده روشن» در میدان شهدا با اجرای گروه سرود یک‌هراز و ۳۵۷ نفری دانش آموزان و برنامه‌های فرهنگی هنری با حضور هنرمندان برجسته برگزار شد.

نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت اراک با ۸۰ غرفه در زمینه‌های تولیدی، صنایع دستی، شیرینی جات خانگی و فروش محصولات توسط زنان سرپرست خانوار و کارآفرین به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در محل مصلای بیت المقدس اراک برپا شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=19772

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان