جذاب ترین ترندهای فشن و مد

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

بسیاری از خانم ها و آقایان ترجیح می دهند با شروع سال جدید و فصل جدید استایل خود را متناسب با تغییرات مد به روز نمایند. پیشنهاد ما به شما این است که در سال جدید از طرح های جسورانه و شیک استفاده کنید. در ادامه می خواهیم به چند نمونه از ترندهای برتر مد و فشن سال ۲۰۲۱ اشاره کرده ایم.

ابتدا مطالعه این مطلب پیشنهاد می شود: رنگ سال ۲۰۲۱ و ۱۴۰۰ چه رنگی است؟ 

ترندهای مد و فشن در سال ۲۰۲۱

 

کت‌های اور سایز

یکی از بهترین ترندهایی که برای سال ۲۰۲۱ می توانید از آن استفاده کنید کت های اور سایز شانه دار می باشد. انتخاب این کت ها به شما کمک میکند تا استایل خاصی داشته باشید. بهترین روش برای پوشیدن کت های اورسایز استفاده از کمربند است. همچنین برای ست کردن آنها می توانید از شلوارهای راسته و چرم استفاده کنید.

کت اورسایز

استایل مینیمال

در کالکشن برندهایی چون chole ،prada و sportmax لباس‌هایی به سبک مینیمالیسم با نگاهی به دهه ۱۹۹۰ به چشم می‌خورد. استایل‌های ساده  و تمام سفید یا مشکی طراحی شده است. نیازی به استفاده از اکسسوری‌های لوکس نیست؛ وضعیت پیچیده امروز به استایلی ساده و مینیمال نیاز دارد.

استایل مینیمال

ماسک‌های رنگی

با شواهد موجود، امسال نیز میزبان ویروس کرونا می باشیم. شاید انتخاب و استفاده از ماسک های سفید و مشکی برایتان کسل کننده باشد و نتوانید به آسانی آن ها را با لباس های خود ست کنید. پیشنهاد ما این است از ماسک های رنگی که می توانید رنگ آن ها را با سایر لباس هایتان به آسانی ست کنید استفاده کنید.

ماسک صورت رنگی

شلوارهای گشاد و فاق بلند

همانطور که در طراحی برندها دیده می‌شود شلور پارچه‌ای پاچه گشاد فاق بلند که آیتمی برای استایل راحت به حساب می‌آید، ترند شلوار ۲۰۲۱ است. گشاد بودن شلوارها از بالا تا پایین در این بهار و تابستان بیشتر از حد معمول است.

ترند مد 2021

شلوار و کت چرم

چرم مشکی به عنوان یکی از ترندهای لباس مد روز دنیا در سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. روی یک پیراهن چرمی سرمایه‌گذاری کنید که زمستان امسال تن خیلی از افراد آن را خواهید دید. همچنین در کنار آن می‌توانید کت چرمی و شلوار چرمی را نیز وارد تیپ مورد نظرتان کنید.

لگ چرم

روسری های ابریشمی کوچک

جالب است بدانید که امسال در تمام دنیا، حتی کشورهای غیر مسلمان، استفاده از روسری بسیار پرطرفدار و ترند شده است. از این روسری ها به عنوان پوشش مو، به عنوان زیبایی دست و مچ بند، پابند، برای بستن موها، به عنوان اکسسوری کیف و… استفاده می شود.

روسری ابریشمی

استفاده از رنگ‌های پاستلی

برای اینکه استایل زیباتری در سال جدید داشته باشید می توانید برای ست کردن لباس های خود از رنگ های پاستلی هم استفاده کنید. رنگ های پاستلی گزینه های مناسبی برای فصل بهار می باشند

رنگ های پاستلی

مانتوهای کار شده

انتخاب اینکه در سال جدید چه سبک مانتویی را انتخاب باید کرد دغدغه ای است که خانم ها در این روزها زیاد با آن درگیر می باشند. اگر می خواهید برای خرید مانتو از ترند های برتر در سال ۲۰۲۱ استفاده کنید پیشنهاد می کنیم به سراغ مانتوهایی بروید که روی آن ها کار شده باشد. مانتوهایی که اصطلاحا به آن ها سلطنتی گفته می شود.

مانتوهای کار شده

برگرفته از porove.com

بیشتر بخوانید:

جذاب ترین ترندهای مد و فشن در سال ۲۰۲۰ + تصاویر

کت اورسایز؛ ترند جدید سال ۲۰۲۱ و نحوه ست کردن آن

معرفی رنگ موهایی که در سال ۲۰۲۱ و ۱۴۰۰ ترند هستند

مدل شلوار چهارخونه ترند پاییزی امسال و روش ست کردن آن

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=26717

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان