جبهه و جغرافیای مقاومت و حاج قاسم انسانیت است

ساری- یک روای و یادگار دوران دفاع مقدس جبهه و جغرافیای حاج قاسم و جبهه مقاومت را انسانی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر احمدیان شامگاه یکشنبه در یادواره سرداران، امیران و ۴۷۰ شهید شهرستان نوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از شهدا به عنوان امامزاده‌های شهرها یاد کرد و گفت: کشور ایران، کشور عقیدتی و اسلام است.

وی با اظهار این که هر قطره خونی که ریخته شد، پایه‌های انقلاب و نظام اسلامی را قدرتمند کرده است، گفت: امروز برای دشمن اهمیتی ندارد که کودکان و زنان را شهید کند.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهید سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم جغرافیای انسانیت را تعبیر کرد و در جبهه ما نگاه به دشمن نیز با جبهه باطل فرق می‌کند.

سردار احمدیان با اظهار این که حاج قاسم ۴۰ سال دنبال شهادت دوید تا به آرزویش رسید، گفت: جبهه و جغرافیای مقاومت انسانی است و هرجا که ندای مظلومی برمی خیزد، یاران حاج قاسم به فریاد آنان می‌روند.

این یادگار دفاع مقدس انسانیت را جغرافیای حاج قاسم یاد کرد و گفت: خوانش وصیت نامه حاج قاسم توسط یک دختر کوچک نشان می‌دهد، خون حاج قاسم هدر نرفته است.

این رزمند ه دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت با اشاره به عملیات کربلای ۴ یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=14321

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان