توقف در ادامه کار دولت سیزدهم وجود ندارد

رشت- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه توقف در ادامه کار دولت سیزدهم وجود ندارد، گفت: ۱۷ هزار تخت درمانی در کشور تاکنون به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه گیلان با بیان اینکه در ادامه کار دولت توقف وجود ندارد، اظهار کرد: ۱۷ هزار تخت درمانی در کشور تاکنون به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه برای اتمام و بهره‌برداری از طرح‌های سلامت محور در تلاش هستیم، افزود: نسبت تخت به جمعیت در گیلان خوب نیست از این‌رو تلاش می‌شود تا با بهره‌برداری سریع‌تر از بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان وضعیت بهبود پیدا کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه ۵ دهک اول جامعه تحت پوشش کامل بیمه سلامت هستند، اضافه کرد: صدور نسخه الکترونیکی از ۱۰ درصد در ابتدای دولت به ۹۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار تخت درمانی در کشور تا پایان کار دولت به بهره برداری می‌رسد، گفت: رایگان شدن کامل خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال که برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود و اقدامی راهبردی در صیانت از جمعیت به شمار می‌رود.

آیت الله رئیسی حقیقتاً شهید جمهور بود

«آیت الله رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فرسودگی بیمارستان‌های گیلان به ویژه رشت، گفت: گیلان در مقایسه با سایر استان‌ها به ویژه در حوزه سلامت مورد بی مهری واقع شده است.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه پسماند بزرگترین مشکل گیلان است، گفت: این معضل به همه بخش‌های زیست‌محیطی آسیب وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان دولت شهید جمهور را خستگی ناپذیر دانست و ادامه داد: آیت الله رئیسی حقیقتاً شهید جمهور بود و نیاز است که خدمات انجام شده برای مردم به نحو شایسته ای بازگو شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=36129

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان