برقراری ارتباط زنده با صفحات مجازی کنش‌گران ضدصهیونیست در روز قدس

قم- مسوول رسانه قرارگاه مردمی فلسطین گفت: در روز قدس در مقابل دانشگاه تهران تجمعی خواهیم داشت و ارتباط زنده ای با صفحات مجازی پرمخاطب ضدصهیونیست در غرب برقرار می شود.

سید مجتبی مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: روز قدس تا سال گذشته در درون جامعه اسلامی بوده، اما پس از عملیات طوفان الاقصی و حوادث غزه، موضوع روز قدس و مساله فلسطین توانست به صدر دغدغه جوامع غیر مسلمان نیز وارد شود.

مؤمنی افزود: در ماه‌های اخیر بارها و بارها شاهد برپایی راهپیمایی‌های گسترده‌ای در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در سراسر جهان بودیم.

وی گفت: برای روز قدس امسال برنامه ریزی شده تا با چندین صفحه پر مخاطب ضد صهیونیستی غربی در فضای مجازی ارتباط زنده‌ای برقرار شود و آنها هم در تلاش هستند تا راهپیمایی روز قدس را برگزار کنند.

مسؤول رسانه قرارگاه مردمی فلسطین اضافه کرد: تجمع ما در برابر دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و با فعالان ضد صهیونیست در غرب ارتباط زنده‌ای برقرار می‌شود، تا پرچم روز جهانی قدس که امام راحل و ایران اسلامی آن را برافراشته، ضریب بین المللی پیدا کند و پررنگ‌تر از سالهای قبل بدان پرداخته شود.

مؤمنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بعد از طوفان الاقصی جلسات مختلفی با کنش‌گران حوزه فلسطین داشته ایم افزود: در این جلسات به این جمع بندی رسیدیم همانگونه که بانوان در تحولات غزه نقش مؤثری داشته اند، زنان امت اسلام و آزادیخواهان کشورهای مختلف نیز در این عرصه باید ورود کنند و پویشی با محوریت بانوان مطالبه گر راه اندازی شود.

مؤمنی اضافه کرد: بسته‌های کنش گری برای گروه‌های مختلف نخبگانی از جمله بانوان، دانشگاهیان و ورزشکاران تدوین و در فضای مجازی منتشر شد که بازدید خوب ۴ میلیونی از این بسته‌ها صورت گرفته است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=26813

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان