تبیین کارنامه ایران بر عهده پیشگامان انقلاب است

اصفهان – استاندار اصفهان گفت: کشور ایران کارنامه درخشانی دارد که باید توسط پیشگامان انقلاب تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی شامگاه سه‌شنبه در آئین گردهمایی پیشگامان انقلاب اسلامی و پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان اظهار کرد: ایام بسیار مبارکی است و اراده خداوند متعال به نحو دیگری در این ایام برای مردم ایران رقم خورده است.

وی ادامه داد: نسلی که در پایداری انقلاب حضور داشته به خوبی می‌داند فلسفه چنین قیامی چیست و این درحالی است دشمن مادام در حال کینه توزی و تفرقه افکنی علیه ایران اسلامی است.

استاندار اصفهان گفت: مقایسه نظام جمهوری اسلامی با دوران پهلوی ظلمی فاحش است و دشمن با حرکت به سمت یک تصویر غلط از جمهوری اسلامی در ذهن مردم و ایجاد تصویری غلط از خود در ذهن مخاطب تلاش می‌کند دوران پهلوی اسفبار را برنده جلوه دهد.

مرتضوی گفت: در این شرایط رهبری معظم انقلاب در میدان در تلاش هستند تا واقعیت‌ها را به نسل جوان منتقل کنند و ما نیز ادامه دهنده این مسیر و منش هستیم.

وی ادامه داد: سه کتاب صعود چهل ساله، کارنامه و ایران مقتدر مراجعی هستند که با منابع بین‌المللی ایران واقعی را نگارش کرده‌اند.

استاندار اصفهان بیان کرد: کارنامه درخشانی از ایران اسلامی وجود دارد که با سایر کشورها قابل قیاس نیست و تبیین این کارنامه و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بر دوش پیشگامان انقلاب اسلامی و پیشکسوتان دفاع مقدس است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: بایستی جهاد تبیین باید با تمرکز بر نسل جوان انجام شود و این یک وظیفه همگانی است.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی در همه حوزه‌های بهداشت و درمان، علم و فناوری، تکنولوژی، صنعت و…. می‌درخشد.

استاندار اصفهان گفت: امروز به کمترین نرخ بیکاری رسیده‌ایم، در استان اصفهان بالغ بر ۵۰۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته که نشان دهنده تلاش‌های این حوزه است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم کارهای زمان مانده از جمله ساخت مسکن و ساخت نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت دنبال شد.

وی دو مسئله اساسی استان را آب و هوا دانست و عنوان کرد: از ابتدای حضور و فعالیت در استان بر هر دو موضوع به صورت جدی ورود و کار کردیم.

استاندار اصفهان گفت: در هر دو حوزه انرژی استان به صورت کامل متمرکز است و در حوزه تأمین آب مسیر ۱۱ ساله در یک سال و نیم طی شده است.

مرتضوی با تأکید بر جهاد تبیین، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا جوانان ما را ناامید کند، تمرکز بر تقویت هویت ایرانی اسلامی ضروری است.

وی ادامه داد: انتخابات مهمترین رویداد سال‌جاری است و از فروردین ماه رهبر معظم انقلاب بر این مهم تآکید دارند.

استاندار اصفهان گفت: در این حوزه با دعوت و گفتگوی چهره به چهره با اقشار در تلاش هستیم آحاد مردم نسبت به این مهم با حساسیت برخورد کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: یقیناً جامعه ایثارگران نیز با تمام توان در این راستا و در حوزه تأثیر خود تلاش خواهند کرد تا شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت همگانی باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=19020

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان