برند نساجی در مازندران احیا و کامل می شود

قائمشهر- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به این که مازندران با صنعت نساجی معروف بوده است، گفت: نشان و برند نساجی در استان باید احیا و کامل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داود منظور عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح واحد تولیدی نخ در قائمشهر با بیان این تولید داخل سبب ایجاد اشتغال و خلق ثروت می‌شود، گفت: خلق ثروت در واحدهای تولید منابع پایداری برای کشور ایجاد می‌کند و این کار جهاد اقتصادی محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه اکنون در جنگ اقتصادی هستیم گفت: دولت از واحدهای تولیدی حمایت می‌کند و همه به دنبال آن هستیم که گره از تولیدکننده باز کنیم و منابع تأمین مالی ارزی و ریالی صنعت را حل کنیم.

وی رقابت پذیری کالاهای داخلی با واردکنندگان را مساله مهم برشمرد و گفت: باید نظام تعرفه‌ای را به گونه‌ای تنظیم کنیم که تولیدکننده داخلی صیانت شود و بتوانیم و اگر ظرفیت تولید داخلی پاسخگوی بازار است باید به آن اتکا کنیم.

منظور با اشاره به تولید انواع نخ، پارچه در کارخانه قائمشهر تصریح کرد: همچنین فرش تولید در آن با قابلیت و استانداردهای روز دنیا در حال تولید است و وظیفه ما حمایت این واحدهای تولید است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اظهار اینکه مازندران به صنعت نساجی معروف بوده است، گفت: نشان نساجی باید برای مازندران تقویت شود و زنجیره تولید نساجی در استان از محل محصولات پتروشیمی، پنبه و کشاورزی باید کامل شود.

وی تصریح کرد: صنعت پارچه باید براساس توانمندی داخلی بنا شود زیرا پارچه تولید داخل به راحتی قابلیت رقابت با محصولات خارجی دارد و آینده این صنعت روشن است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=16174

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان