برنامه های قرآنی و دینی و اجلاس غزه در تایلند برگزار می شود

معاون قرآن و عترت با حضور در مرکز اسلامی تایلند و جلسه با مسوولان این مرکز، شرکت در نماز جمعه شهر بانکوک و سخنرانی در اجلاس غزه در تایلند حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی قرآن و در ادامه تفاهمات همایش رسالات الله که با حضور ده کشور در هفته‌های اخیر در تهران برگزار شد، اولین نمایشگاه بزرگ قرآنی کشور تایلند با دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با مشارکت معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

این نمایشگاه که در سالن اجتماعات مرکز المیراث برپا شده است در بخش‌های نمایش آثار هنری، صنایع دستی، نشر مکتوب و حوزه دیجیتال و نرم افزارهای قرآنی این روزها سفیر و مبلغ فرهنگ قرآنی-ایرانی جمهوری اسلامی ایران شده و مورد بازدید دانشگاهیان، مسؤولین، مسلمانان و پیروان سایر ادیان قرار گرفت.

علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور میدانی جهت برگزاری مطلوب این نمایشگاه، قرار است با مؤسسات قرآنی و دینی این کشور بازدید و با فعالان و مدیران آن گفتگو نماید. معاف همچنین از مقبره شیخ احمد قمی بازدید و ادای احترام خواهد کرد.

ادامه سفر معاون قرآن و عترت با حضور در مرکز اسلامی تایلند و جلسه با مسؤولان این مرکز، شرکت در نماز جمعه شهر بانکوک و سخنرانی در اجلاس غزه با حضور رئیس مجلس تایلند و همچنین شرکت و سخنرانی در مراسم جشن مبعث در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند همراه خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=19124

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان