برنامه‌های نوروزی کتابخانه و موزه ملی ملک اعلام شد

کتابخانه و موزه ملی ملک، «بهاریه ملک» (ویژه‌برنامه‌های نوروز ۱۴۰۳) را با برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری ویژه کودکان و بزرگ‌سالان به اجرا می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «بهاریه ملک» در نوروز ۱۴۰۳ منظومه‌ای از برنامه‌های تخصصی و همگانی ویژه کودکان و بزرگ‌سالان را در گستره فرهنگ و تمدن ایرانی_ اسلامی دربرمی‌گیرد. «بهاریه ملک» از ۵ تا ۹ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۷ (روز ۷ فروردین تا ساعت ۲۱) میزبان دوستداران فرهنگ و تاریخ به ویژه گردشگران نوروزی خواهد بود.

دو نمایشگاه «بهارستان» (آثار مرتبط با بهار و نوروز در گنجینه ملک) و «خط امان» (آثار بهترین خوشنویسان ایرانی از دوره‌های گوناگون تاریخی مرتبط با حضرت علی علیه‌السلام) و نمایشگاه مجازی قرآن کریم، بخش نمایشگاهی بهاریه ملک به شمار می‌آید.

کتابخانه و موزه ملی ملک یک برنامه جذاب ویژه کودکان در نوروز ۱۴۰۳ طراحی کرده است. «باغ قصه‌ها» به روایت افسانه‌ها و قصه‌های نوروزی میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود. «شب در موزه» دیگر ویژه‌برنامه این مؤسسه است که در ۷ فروردین ۱۴۰۳ اجرا می‌شود. برگزاری تورهای موضوعی و اجرای نقالی، موسیقی و سرگرمی، دیگر بخش‌های بهاریه ملک به شمار می‌آید.

«بهاریه ملک» در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» به اجرا درمی‌آید.

دوستداران فرهنگ و تاریخ، همچنین گردشگران نوروزی برای آگاهی بیش‌تر از چگونگی اجرای این برنامه‌ها می‌توانند روزانه به وب‌سایت مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی www.malekmuseum.org یا صفحه اینستاگرام این مؤسسه به نشانی malek_museum_library مراجعه کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=25463

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان