ایران امروز پایتخت جبهه مقاومت است

زنجان-دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق گفت: امروز ایران به معنای واقعی کلمه پایتخت جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هاشم الحیدری شامگاه پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت شهید سید محمدباقر صدر که در محل حسینیه شهدای زنجان برگزار شد، از ایران به عنوان پایتخت امروز جبهه مقاومت یاد کرد و افزود: پیام امروز من به همه این است که نباید اجازه دهیم ماجرای کوفه بار دیگر تکرار شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی، استفاده از ابزارهای مختلف از جمله مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی برای ناکارآمد جلوه دادن این نظام مقدس است، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی موضوعی نیست که محدود به ایران باشد؛ چرا که امروز همه کشورهای دنیا با این موضوع دست به گریبان هستند اما تبلیغاتی که در مورد مشکلات اقتصادی ایران صورت می‌گیرد، فراتر از انتظار است.

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق با یادآوری اینکه هیچکس منکر وجود فشارهای اقتصادی در ایران نیست، ادامه داد: نباید فراموش کنیم که شاخص امروز فشار اقتصادی نیست؛ چرا که موضوع گرانی را می‌توان به عینه در بسیاری از کشورها مشاهده کرد، بنابراین این موضوع مختص ایران نبوده و کشوری چون آلمان در سال گذشته با مشکلات زیادی در این حوزه دست به گریبان بود.

الحیدری با بیان اینکه اگر امروز نگاه دقیقی به وضعیت غرب داشته باشیم، خواهیم دید که نه در بحث اقتصادی وضعیت خوبی دارند و نه در حوزه معنویت به جایی رسیده‌اند، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهمی که ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به آن دست یافته، دسترسی ۹۶ درصدی مردم ایران به گاز طبیعی است، به طوری که توانسته است رتبه نخست را در دنیا به دست آورد.

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق با تاکید بر اینکه مسئله اصلی امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، موضوع جهاد تبیین است که همه باید به آن توجه کنیم، عنوان کرد: تا به امروز مقام معظم رهبری در جلسات و دیدارهای مختلف بارها به موضوع مهم جهاد تبیین اشاره و تاکید داشتند، حال باید دید بعد از تأکیدات ایشان تا چه حد به این موضوع و خواسته ایشان عمل شده است.

وی با بیان اینکه اهمیت جهاد تبیین به هیچ وجه کمتر از جهاد نظامی نبوده و این مسئله باید به درستی تبیین شود، اضافه کرد: وظیفه امروز همه ما این است که موضوع جهاد تبیین را به عنوان یک اولویت در سرلوحه کارهای خود قرار داده و به آن به عنوان یک وظیفه عمل کنیم و در کنار اهتمام به این موضوع، مباحثی چون دفاع از ولایت‌فقیه، دفاع از نظام و انقلاب و نیز ایجاد امید در جامعه را جزو رویکردهای اصلی خود بدانیم.

الحیدری با یادآوری اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به شدت از پیشرفت‌هایی که ایران در طول چهل و چهار سال اخیر به دست آورده است، عصبانی هستند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های جدی دشمن برای فروکش کردن این خشم، بزرگ‌نمایی مشکلات اقتصادی است، به همین خاطر تلاش دارد تا با این بزرگ‌نمایی، اجازه دیده شدن پیشرفت‌های روزافزون را ندهد.

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات شهید محمدباقر صدر، این شهید را به گفته مقام معظم رهبری یک نابغه دانست و گفت: شهید محمدباقر صدر انسانی نابغه، بااخلاق و بسیار زاهد بود و مخاطبان این شهید بزرگوار را اکثراً قشر جوان تشکیل می‌دادند. همچنین وی اولین کسی بود که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را در عراق شناخت و تلاش کرد مردم را با ایشان آشنا و به سوی امام خمینی (ره) دعوت کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=15159

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان