اگر می خواهید عطر هدیه بدهید، این نکات را رعایت کنید

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

عطرها یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه دادن به دوستان و عزیزانمان می باشد. اما خرید عطر برای دیگران بسیار دشوار است و یکی از شخصی ترین و سلیقه ای ترین انتخاب ها می باشد. 

زمانی که می خواهیم برای خودمان عطر بخریم به‌ سرعت یک عطر را بو کرده و در صورت لذت بردن از آن، پولش را پرداخت می‌کنیم، اما مشکل از زمانی آغاز می‌شود که ما می‌خواهیم برای یک دوست عطر بخریم. از آنجایی‌که هر عطری مناسب هر فردی نیست، نیاز است تا در این باره وسواس زیادی به خرج دهیم. 

به یاد داشته باشید که اگر بوی عطری را دوست دارید و از آن استفاده می‌کنید، لزوما این عطر مناسب دوست شما نیست.  اما در هر حال از حس بویایی خود استفاده کنید تا بهترین عطر را برای عزیزانتان خریداری نمایید. 

 

فرد مورد نظر چه نسبتی با شما دارد؟

اگر برای یک عضو خانواده یا بهترین دوست خود خرید می‌کنید، شانس اینکه شما او را به‌ خوبی بشناسید زیاد است. در نتیجه می‌توانید یک عطر تند یا عطر دقیق مورد علاقه‌ی او را بخرید، اما اگر به فرد مورد نظر زیاد نزدیک نیستید، عقل حکم می‌کند که به سراغ یک عطر ملایم‌تر بروید. عطری که خرید آن به جایی برنمی‌خورد. اگر هم به دنبال خرید یک عطر برای همسر خود هستید، عطری را انتخاب کنید که دوست دارید در هنگام بودن در کنار شما به خود بزند. 

 

به خصوصیات شخصی فرد توجه کنید

پترسون توصیه می‌کند قبل از خرید به خصوصیات شخصیتی فرد توجه داشته باشید. اگر فرد مورد نظر اجتماعی‌تر و برونگراست به سراغ یک عطر تندتر بروید. از طرفی دیگر اگر فرد مورد نظر کمی خجالتی است، یک عطر ملایم‌تر می‌تواند برای او مناسب باشد. 

 

زمان استفاده از عطر هم مهم است

پترسون می‌گوید: «دانستن این موضوع که فرد مورد نظر چه زمانی از عطر خود استفاده خواهد کرد بسیار مهم است. آیا او عطر را برای روز، شب و یا همه‌ی مواقع می‌خواهد؟ عطرهای ملایم‌تر مناسب روز بوده و عطرهای تندتر و سنگین‌تر مناسب مراسم و میهمانی‌های شبانه هستند.» 

 

به علاقه او به غذاها و نوشیدنی ها توجه کنید 

اگر فرد مورد نظر شما به غذاهای تند علاقه دارد، شانس اینکه او عاشق یک عطر تندتر نظیر عطرهای چوب یا گل رز باشد زیاد است. اگر او به شیرینی و شکلات علاقه نشان دهد، بدون شک از عطرهای وانیلی بدش نمی‌آید. پترسون می‌افزاید: «اگر فرد مورد نظر قهوه‌ی شیرین دوست داشته باشد، عطر «گورماند» گزینه‌ای خوب است، اما اگر فرد عاشق نوشیدنی باشد، عطرهای چوب برای او مناسب‌تر هستند.» 

 

تیپ فرد مورد نظرتان چگونه است؟

آیا او لباس‌های کلاسیک به تن می‌کند یا لباس‌های جدید و جذاب؟ او پول خود را صرف خرید لباس جین می‌کند یا کت‌های چرمی؟ هرچه بیشتر در مورد ظاهر او بدانید، شانس خطای شما برای خرید عطر کمتر می‌شود. برای مثال کسی که به لباس‌های مجلل علاقه‌مند باشد عاشق عطرهای تند نظیر چوب خواهد بود.  

 

انتخاب عطر برای هدیه

منبع: luxtehran.com

بیشتر بخوانید:

خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه پاییزی

معرفی عطرهای زنانه قیمت مناسب با رایحه عالی

چکار کنیم تا ماندگاری عطرمان بیشتر شود؟

عطرهای زنانه مورد علاقه آقایان

عطر پاییزی چیست ؟ / معرفی بهترین برندهای عطر پاییزی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=27156

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان