آماده معرفی مبلغان جوان و خوشفکر به هیات های مذهبی هستیم

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حمایت از شبکه تبلیغ در اولویت قرار دارد، گفت: آماده معرفی مبلغان جوان و خوشفکر به هیات های مذهبی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نجفی گیلانی عصر سه شنبه در نشست با مسؤولان هیئات و فعالان فرهنگی رشت اظهار کرد: مبلغان جوان، با انگیزه و توانمند به عنوان امامت جماعت در مساجد گمارده شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حمایت از شبکه تبلیغ در اولویت قرار دارد، گفت: تعامل و هم افزایی شبکه تبلیغ در راستای ارتقا و نهادینه سازی مفاهیم اسلامی مورد توجه و تاکید است.

نجفی با بیان شورای هیئات مذهبی یک ظرفیت بزرگ است، اضافه کرد: شورای هیأت‌های مذهبی باید دارای استقلال در رویه اختیارات خاص باشد.

وی با اشاره به دغدغه مشترک شبکه تبلیغ در سر فصل‌های مختلف افزود: انسجام و همدلی شبکه تبلیغ و حمایت و پشتیبانی از هم در شبکه تبلیغ نتیجه مثبت می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شورا هیئات دارای ظرفیت‌های خوبی است، ادامه داد: آماده معرفی مبلغان جوان و خوشفکر به هیأت‌های مذهبی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به روحیه معنوی و اعتقادی گیلانی‌ها بیان کرد: ارادت گیلانی‌ها به اهل بیت (ع) وصف ناشدنی است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=24604

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان