«آسمان غرب» برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود | میلادکی‌مرام در نقش شهید شیرودی

به نقل از  فیلم نیوز

«آسمان غرب» عنوان فیلمی است به کارگردانی محمد عسگری که با محوریت اقدامات شهید شیرودی در دوران جنگ جلوری دوربین رفته که در آن میلاد‌کی‌مرام ایفاگر نقش این شهید است.

به گزارش فیلم‌نیوز، محمد عسگری که سال گذشته فیلم «اتاقک گلی» را کارگردانی کرده بود، فیلمی تحت عنوان «آسمان غرب» را با محوریت اقدمات شهید شیرودی در دوران جنگ جلوی دوربین برده که این اثر در حال حاضر مراحل پایانی فیلمبرداری خود را جهت حضور در جشنواره فیلم فجر پشت سر می‌گذارد.

در فیلم «آسمان غرب» که به احتمال زیاد نام آن تغییر خواهد کرد، «میلاد کی‌مرام» نقش شهید علی‌اکبر شیرودی را بازی می‌کند. پیش از این در اواسط دهه هفتاد براساس زندگی این شهید بزرگوار سریالی با عنوان «سیمرغ» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی تولید شدکه در این سریال محمد جوزانی نقش شهید شیرودی را بازی می‌کرد.

علی‌اکبر شیرودی سروان بل ای‌اچ-۱ سوپرکبرا هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در جنگ ایران و عراق در عملیات بازی دراز به شهادت رسید. در اوایل دهه ۶۰ نام استادیوم «امجدیه تهران» به نام این شهید نام‌گذاری شد.

فیلم «آسمان غرب» محصول سازمان سینمایی سوره است که فرم شرکت در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را پرکرده و یکی از متقاضیان حضور در این رویداد سینمایی است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=13561

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان