خواهان مجازات و انتقام سخت عاملان و آمران هستیم

بنیاد سینمایی فارابی با صدور پیامی ضمن اعلام همدردی با ملت ایران، خواستار مجازات و انتقام سخت عوامل و آمران این جنایت کور و ننگین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در پی جنایت تروریستی زائران و مردم بیگناه در مسیر گلزار شهدای کرمان، بنیاد سینمایی فارابی با صدور پیامی ضمن اعلام همدردی با ملت ایران، خواستار مجازات و انتقام سخت عوامل و آمران این جنایت کور و ننگین شد.

متن پیام به این شرح است:

«ما ملت امام حسینیم. معنای عمیق این دیدگاه ایمانی و آرمانی این بار در جوار گلزار شهدای کرمان متجلی شد، آن هنگام که دستان ناپاک و خبیث، تاب تجدید بیعت خیل عاشقان انقلاب اسلامی را با سردار قهرمان شهید خود نداشتند و فرزندان مظلوم ایران را به خاک و خون کشیدند. لکه ننگ این جنایت تروریستی تا ابد بر دامن طراحان و مجریان خواهد ماند و دل‌های همه وجدان‌های آگاه بیدار تر خواهد شد.

بنیاد سینمایی فارابی همدل و همزبان با هنرمندان و سینماگران ایران باتسلیت آن فاجعه دلخراش و غمبار به رهبری معظم، مردم شریف ایران و خانواده‌های داغدار مردم کرمان، امید دارد با شناسایی سریع‌تر قاتلان اصلی، دست پلید طراحان صهیونیستی و سفاک آن، پشت صحنه این جنایت برای مردم حقیقت طلب در سراسر دنیا روشن شود و مزدوران و عاملان اجرایی این جنایت نیز دستگیر و مجازات و گرفتار عقوبت سخت الهی شوند.»

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=13694

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان