آموزش کار با میز پرس بدنسازی

به نقل از پیلتن شاپ:

پرس سینه یکی از محبوب ترین حرکات ورزشی در بین بدنسازان و ورزشکاران به شمار می آید. حرکت پرس سینه به تقویت ماهیچه‌ها و عضلات بالاتنه کمک به سزایی می کند البته مزایای این حرکت تنها به تقویت عضلات سینه محدود نمی شود. در صورتی که حرکت پرس سینه به درستی انجام شود می تواند در افزایش قدرت و تقویت عضلات پا و پایین تنه بدن تاثیر به سزایی داشته باشد. میز پرس سینه یکی از کاربردی ترین دستگاه های بدنسازی محسوب می شود که با کمک آن می توانید به راحتی و بدون نیاز به کمک فردی دیگر حرکت پرس سینه را انجام دهید.

میز پرس بدنسازی انواع مختلفی دارند برای مثال، برخی از آن ها به صورت چند کاره طراحی شده اند بنابراین علاوه بر کاربرد اصلی خود، انجام طیف گسترده ای از تمرینات را نیز فراهم می کنند.

اگر زمان کافی برای رفتن به باشگاه ورزشی ندارید می توانید با خرید میز پرس خانگی به راحتی تمرینات ورزشی مورد نظرتان را انجام دهید. میزهای بدنسازی انواع مختلفی دارند که میز پرس بدنسازی ال اس فیتنس LS-44 یکی از باکیفیت ترین آن‌هاست.

میز پرس

 

برای خرید میز پرس بدنسازی ال اس فیتنس LS Fitness LS-44 کلیک کنید.

نیمکت چند کاره LS-44 انجام تمامی حرکات اصلی بدنسازی را فراهم می کند. طراحی حرکت مسگری، داشتن دو عدد میله شنا سوئدی و قابلیت حرکت جلوبازو لاری از ویژگی های منحصر به فرد این محصول به شمار می آید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=56646

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان