استاندار خراسان رضوی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن کاشمر بازدید کرد

مشهد- استاندار خراسان رضوی در جریان سفر خود به کاشمر از پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید و در جریان آخرین وضعیت آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین مظفری جمعه ۴ آبان در جریان سفر به شهرستان‌های منطقه ترشیز ضمن سفر به شهرستان کاشمر از پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید و در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی همچنین در روستای زلزله‌زده محمدیه این شهرستان حضور یافت و از برخی واحدهای در حال بازسازی این روستا نیز بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از زحمات انجام شده توسط مدیران اجرایی استان با محوریت بنیاد مسکن در خصوص بازسازی و ترمیم واحدهای زلزله‌زده اعلام کرد: حجم تخریب‌هایی که در روستاها انجام شده نسبتاً بالا بوده اما بنیاد مسکن با توجه به امکانات خود تا این مرحله پیگیری‌های لازم را انجام داده و همه امکانات نیز بسیج شده است.

مظفری ابراز کرد: در این شرایط که عموم مردم دچار آسیب شده‌اند باید تلاش کنیم تا زودتر واحدهای مقاوم ایجاد شود و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور با رفع مشکل منابع مالی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=56598

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان