همه مردم پای کار «دولت همدل» بیایند

اهواز – مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: از همه انتظار داریم در این پویشی که به نام «ایران همدل» رخ داده پای کار بیایند و شماره حسابی که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی شده را تقویت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص دعوت از مردم خوزستان برای مشارکت در رزمایش ایران همدل ۴، بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری و دستور ایشان مبنی بر اینکه بر همه ما واجب و فرض است به مردم مظلوم غزه و خصوصاً مردم مظلوم و مقتدر لبنان کمک کنیم، این کمک‌ها امروز مصداقش کمک‌های نقدی است در کنار اینکه دل‌هایمان برای شهید سید حسن نصرالله سوخته و عزادار هستیم.

وی گفت: بر همه ما واجب است دستور مقام معظم رهبری را اجرا کنیم، با کمک و جهاد مالی خود مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و سگ هار او در این منطقه بزنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه باید روز به روز حزب الله را تقویت کنیم، عنوان کرد: این تقویت ان‌شاءالله به پیروزی حزب الله منجر خواهد شد، ان‌شاءالله وعده‌های صادقی که امام و حضرت آقا به همه داده‌اند محقق می‌شود، زمینه ساز نابودی اسرائیل و ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

حجت الاسلام اخوان صباغ افزود: از همه انتظار داریم در این پویشی که به نام «ایران همدل» رخ داده پای کار بیایند و شماره حسابی که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی شده تقویت کنیم، دست به دست هم داده و شعار بنی آدم اعضای یک پیکرند را در عمل ثابت کنیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=55416

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان