مشارکت در انتخابات ضریب نفوذ قدرت ایران را افزایش می‌دهد

مشهد- رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: اقتدار و انسجام داخلی که با شرکت در انتخابات به دست خواهد آمد سبب افزایش قدرت ما در منطقه شده و می‌تواند ضریب نفوذ ما را بیشتر کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی سعیدی ظهر جمعه در همایش بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مشهد اظهار کرد» ما متغیرهایی را در عرصه داخل، منطقه و بین الملل مشاهده می‌کنیم که اگر به درستی برای مردم بیان شود و ملت ما متوجه اهمیت آنها شوند، برای حضور در انتخابات لحظه‌‎شماری خواهند کرد.

رئیس دفتر عقیدتی- سیاسی فرمانده کل قوا بیان کرد: مجلس قوی که با پشتوانه مردم سرکار خواهد آمد، می‌تواند به روند حرکت قوی دولت کمک کند و مردم باید بدانند که با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب نماینده مناسب می‌توانند به این حرکت کمک کنند.

وی گفت: چهار نوع رأی دادن داریم «رأی بر اساس احساس»، «رأی بر اساس انفعال و لجبازی»، «رأی بر اساس تأیید صلاحیت‌ها، نه شایستگی ها» و «رأی بر اساس تعقل و شایستگی» این چهار نوع رأیی است که با آن مواجه هستیم و مردم باید بر اساس تعقل و شایستگی انتخاب کنند.

سعیدی گفت: اقتدار و انسجام داخلی که با شرکت در انتخابات به دست خواهد آمد، سبب افزایش قدرت ما در منطقه خواهد شد و می‌تواند ضریب نفوذ ما را بیشتر کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=16309

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان