۸ رسانه خارجی انتخابات ایران در خراسان رضوی را رصد می‌کنند

مشهد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: هشت رسانه از کشورهای عراق، لبنان، قطر و ژاپن فقط برای پوشش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان حضور دارند.

محمد حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دریای عظمت و قدرت ایران اسلامی قطره‌قطره دور هم جمع می‌شوند و این عظمت باشکوه را خلق می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی افزود: هر برگه رأی ضامن اقتدار نظام است. رئیس جمهور باید عظمت، سربلندی و سرفرازی را در میان ملل جهان رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید اهمیت میراث فرهنگی ما را درک کند، تصریح کرد: امید است در حوزه فرهنگ و هنر، رئیس‌جمهوری که توسط مردم انتخاب می‌شود، فردی باشد که با فرهنگ این کشور و مفاخر این مرزوبوم آشنا باشد.

حسین زاده افزود: فرهنگ و هنر پیشران است و بسیاری از مسائل سیاسی و اقتصادی را با قدرت فرهنگ و هنر می‌توان حل کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: برخی از رسانه‌ها، حال و هوا و شور خیابانی انتخابات را پوشش دادند و امروز حال و هوای صندوق‌های رأی را پوشش دادند.

وی در خصوص مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم ایران دوست دار ایران و معتقد به مبانی اسلام هستند و با حضور خود در انتخابات عزت و سربلندی کشور را به ارمغان می‌آورند.

رحیمی ادامه داد: هشت رسانه از کشورهای عراق، لبنان، قطر و ژاپن برای پوشش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان حضور دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=39399

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان