۱۰ درصد جمعیت هر شهر دارای معلولیت هستند

فرماندار تهران گفت: ۱۰ درصد جمعیت هر شهر دارای معلولیت هستند و حتماً مشارکت همه مردم و خیرین را می‌طلبد تا کارهای بزرگی برای حمایت از آنها انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت هفته فرهنگی تهران و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ نیکوکاری، مراسم بزرگداشت مرحوم هاشم سلیمی آشتیانی و تقدیر از خیرین و نیز رونمایی از آغاز توزیع لوازم‌التحریر و ویلچرهای خریداری شده توسط خیرین جهت اهدا به گروه‌های هدف بهزیستی روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه با حضور قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران، نصیری مدیرکل بهزیستی استان، شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، برزگر مدیر بهزیستی شهرستان و کارگری قائم مقام مجمع خیرین کشور در محل شیرخوارگاه شبیر برگزار شد.

احمد قیومی فرماندار تهران در این مراسم گفت: هر کسی اجازه این را پیدا نمی‌کند که مالش را در کار خیر هزینه کند، این لطف و موهبت خداوند و عنایت اهل بیت (ع) است که اجازه می‌دهد انسان‌ها مالشان را در این راه هزینه و ماندگار شوند.

وی افزود: اینجا زمانی توسط قاضی شبیر اهدا شده که انسان والا، مؤمن و معتقدی بود، سال‌ها بعد خیرینی مثل سلیمی و کارگری مجموعه را برای حمایت از کودکان بازسازی کردند.

قیومی اظهار داشت: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم در مراکز نگهداری از کودکان تهران کمتر از ۱۰۰ کودک زیر سه سال نگهداری می‌شود، در همین راستا قوانین و بروکراسی را تسهیل کردیم تا زودتر بچه‌ها خانواده‌دار شوند.

فرماندار تهران اضافه کرد: ۱۰ درصد جمعیت هر شهر دارای معلولیت هستند و حتماً مشارکت همه مردم و خیرین را می‌طلبد تا کارهای بزرگی برای حمایت از آنها انجام شود، لذا نیاز به اصلاح برخی از قوانین برای حمایت از فعالیت خیرین داریم و حتماً این موضوع را در نظر خواهیم داشت.

معاون استاندار تصریح کرد: در کنار این حمایت‌ها به دنبال مکانی برای نگهداری معتادان متجاهر هستیم و به همت شما سیمای کلان‌شهر تهران از آسیب‌های اجتماعی دور و به شرایط یک شهر مطلوب حرکت خواهد کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=54222

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان