کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب نقد و بررسی می‌شوند

مسؤول برگزار کننده نشست نقد و بررسی کتاب های حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب گفت این‌آثار توسط دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب نقد و بررسی می شوند.

مریم امیدی مسؤول برگزار کننده نشست نقد و بررسی کتاب های حوزه ایثار و شهادت در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: نشست‌های نقد و بررسی کتاب های حوزه ایثار و شهادت توسط دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست ها این است که زمینه الگو برداری از سیره و سبک زندگی شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان فراهم شود. تلاش می کنیم بتوانیم حقانیت، مظلومیت و ایثار تمام کسانی که در حفظ تمامیت ارضی کشور جان خود فدا کرده اند، نشان بدهیم.

امیدی در پایان گفت: نشست نقد و بررسی جایگاه ایثار و شهادت در کتاب های کودک و نوجوان با حضور حمیدهنرجو، هادی خورشاهیان و احمدعربلو روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت و نشست نقد و بررسی کتاب های زندگینامه شهدا، جانبازان و آزادگان با حضور مرتضی قاضی، محمدعلی آقا میرزایی، قادر آشنا و دکتر محمد میرکاظمی روز شنبه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در غرفه امورایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=31610

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان