چگونه مانتو خاکی و کرم را ست کنیم؟

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

همه ما لباس هایی داریم که گوشه کمد در حال خاک خوردن هستند به این دلیل که نمی دانیم چگونه آن را ست کنیم و با چه رنگ هایی همخوانی دارد؟ حق با شماست هماهنگ کردن یک مانتوی خاکی رنگ با رنگ شال، شلوار و حتی کیف و کفش کار راحتی نیست اما شک نکنید که وقتی ترکیب خوبی به دست بیاید نتیجه حتی بیشتر از انتظار شما رضایت بخش می‌شود.

یکی از ویژگی ‌های رنگ خاکی این است که شما را لاغرتر از آنچه که هستید نشان می دهد همچنین جزو رنگ های خنثی به شمار می رود بنابراین به راحتی با انواع رنگ های سرد و گرم ست می شود.

ویژگی دیگر این رنگ این است که هم می ‌توان آن را در لباس های اسپرت و برای استفاده روزانه و راحت در نظر گرفت و هم لباس های سنگین ‌تر و برای مراسم رسمی ‌تر و مهمانی ها. بنابراین با انتخاب این رنگ به ظاهر ساده با یک تیر چند نشان را زده ‌اید.

 

رنگ خاکی چه رنگی است؟خاکی رنگی است بین خاکستری و کرم روشن

 

ست کردن رنگ خاکیست کردن رنگ خاکی

مانتو و لباس رنگ خاکی با چه رنگ هایی ست می شود؟

♦ اولین رنگی که برای ست کردن با همه لباس ها به آن توجه می شود رنگ های خنثی مانند سفید و مشکی و طوسی هستند. این رنگها در کنار رنگ خاکی بسیار خوب عمل می کنند. رنگ خاکی را به راحتی و زیبایی در کنار رنگ مشکی و سفید به کار ببرید.

♦ یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی استایل سر تا پا خاکی یا مونوکروم خاکی رنگ است. می توانید از تناژهای مختلف این رنگ برای استایل خود استفاده کنید. (همه چیز درباره استایل مونوکروم یا تک رنگ)

ست کردن رنگ خاکی

 

♦ رنگ کرم یک ترکیب بسیار زیبا با رنگ خاکی به وجود می آورد. البته اگر برای این ترکیب از خاکی تیره تر استفاده نمایید جذابیت بیشتری پیدا می کنید.

♦ اگر استفاده از لباس های سر تا پا خاکی را نمی پسندید می توانید از رنگ هایی مانند خردلی، حنایی، نارنجی سوخته و طیف های مختلف رنگ آبی استفاده کنید.

♦ یکی از رنگ هایی که بسیار با خاکی ست می شود رنگ سورمه ای است.

رنگ های قرمز، قهوه ای و نارنجی سوخته از گزینه های جذاب برای ست کردن با مانتو خاکی هستند.

♦ رنگ سبز به سادگی با رنگ‌های خنثی ترکیب می‌شود. رنگ خاکی رنگی خنثی است و به خوبی با سبز ترکیب می‌شود. اگرچه رنگ خاکی با بیشتر ته‌رنگ‌های رنگ سبز همخوانی خوبی دارد اما بهترین همنشین رنگ خاکی از خانواده رنگ سبز، سبز زیتونی است. بنابراین اگر مانتوی خاکی دارید پیشنهاد می کنیم از شالی به رنگ سبز استفاده کنید.

ست کردن رنگ خاکی

به عنوان مثال یک شلوار راسته خاکی رنگ، با یک کت خاکی رنگ که در قسمت کمر آن کمربندی قرار گرفته با یک کیف با طرح پلنگی و یک صندل پاشنه بلند زیبا به نظر می رسد.

همچنین همیشه یک مانتوی ساده و اسپرت خاکی رنگ با یک شلوار جین سرمه ای و یک شال سرمه ای ترکیب خوبی می ‌سازد.

 

بیشتر بخوانید:

ایده های اصولی برای ست کردن لباس جین

اصول ست کردن لباس با رنگ کرم و بژ

راهنمای ست کردن لباس با رنگ سبز

۱۰ ترکیب رنگ محبوب و پرکاربرد در ست کردن لباس

چگونه استایل کژوال داشته باشیم؟

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=26851

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان