پیگیر موضوع قطع اشجار باغ گلستان هستیم

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: موضوع قطع اشجار باغ گلستان تبریز را به‌طور جدی پیگیر بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام اشتری مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: به جهت اهمیت موضوع و حساسیت افکار عمومی مبنی بر قطع اشجار باغ گلستان تبریز، در همان روزهای نخست رئیس اداره محیط زیست شهرستان تبریز به همراه کارشناسان این اداره کل جهت بررسی موضوع در محل حضور یافته نسبت به جلوگیری از قطع اشجار در این باغ اقدامات و تذکرات لازم را در حیطه وظایف محیط زیست شهری به لحاظ نظارتی انجام دادند.

وی با بیان اینکه درختانی که در پارک‌ها و معابر عمومی قرار دارند، علاوه بر زیبایی بصری که در محیط شهر ایجاد می‌کنند نقش مهمی در کاهش دما، ایجاد سایه و کاهش آلودگی هوا را دارند، اظهار کرد: با انجام مکاتبات با شهردار کلان‌شهر تبریز از طرف این اداره کل خواستار توقف هرگونه اقدام بدون پیوست زیست محیطی بوده‌ایم.

اشتری خواستار اقدامات لازم از طرف دستگاه‌های ذیربط در خصوص اقناع افکار عمومی در خصوص چرایی اقدام مزبور و اقدام سریع در جبران و جایگزینی این درختان مطابق قوانین حفظ فضای سبز شهری در کلان‌شهر تبریز می‌باشد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در پایان از حساسیت دوستداران محیط زیست و اصحاب رسانه توانمند استان در خصوص مسائل زیست محیطی تقدیر و تشکر کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=51553

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان