پیگیری برای پیدا کردن ۲ پیکر کارگر معدن شازند با جدیت ادامه دارد

اراک _معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: پیگیری برای پیدا کردن ۲ پیکر کارگر معدن شازند با جدیت ادامه دارد.

بهنام نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ریزش معدن شازند گفت: در حال حاضر پیکر ۲ کارگر مدفون شده ناشی از ریزش معدن پیدا نشده اگرچه بر اساس اعلام نظر پزشکی به دلیل حجم بالای ریزش شن، ماسه و سنگ در معدن شازند شانس پیدا کردن دشوارتر می‌شود اما مجموعه استانداری و ارگان‌های ذیربط به دلیل تعهد اخلاقی و آرام کردن خانواده کارگران به صورت شبانه روز پیگیر این موضوع هستند و تمام ظرفیت‌ها در این راستا به کارگیری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: اخباری شنیده شد مبنی بر استشمام بوی پیکر کارگران محبوس شده در زیرآوار معدن شهرستان شازند در محل نقطه زنی که تصدیق نشد و براساس نظر کارشناسان به دلیل ریزش سنگ و حجم بالای شن و ماسه امکان استشمام بو هم وجود ندارد.

نظری ادامه داد: به دستور استاندار مرکزی، ماشین آلات از شهر محلات برای تسریع در انجام کار، به محل معدن شازند منتقل شده است اما به دلیل حجم بالای سنگ و شن و ماسه کار بسیار دشوار شده است.

وی افزود: از سویی محدوده‌ای که این ریزش صورت گرفته و برای یافتن پیکر کارگران نقطه زنی شده، وسیع نیست و نیازی به استفاده از ماشین آلات و لودر بالا نیست.

نظری با اشاره به اینکه در خصوص تأمین ماشین آلات مشکلی وجود ندارد و در محل معدن تجهیزات و ماشین آلات کافی پیش بینی شده است گفت: تیم مستقر مهندسی قدر ۴۲، مجدد از ظرفیت سگ‌های جسدیاب برای یافتن ۲ پیکر بهره گیری کرده اما تا کنون جسد این کارگران پیدا نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به دشواری کار، زمان دقیقی برای پیدا کردن ۲ پیکر مفقود شده نمی‌توان تعیین کرد اما تا یافتن پیکرها، پیگیری‌ها با جدیت ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ادامه داد: یکی از بیل مکانیکی‌ها در محل حادثه پیدا شده اما کابینی که کارگران داخل آن بودند تا کنون پیدا نشده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=40744

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان