پیش‌بینی روند افزایشی دمای هوا از دوشنبه در اردبیل

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی روند افزایشی دمای هوا از روز دوشنبه در اردبیل حاکم خواهد بود.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همچنان تا صبح فردا با عبور موج بارشی ضعیفی از منطقه، شرایط جوی ناپایدار بوده و ضمن تداوم هوای بسیار خنک در ساعات بعدازظهر و عصر امروز نیز علاوه بر رشد ابرهای همرفتی در مناطقی از استان بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین به دلیل ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، طی امشب تا صبح فردا در اغلب مناطق استان آسمان ابری و مه آلود بوده و هوای نسبتاً سردی در سطح استان حاکم است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: برای فردا یکشنبه ضمن کاهش ناپایداری جوی، آسمان در اغلب مناطق استان صاف تا نیمه ابری بوده و در اواسط روز دمای هوا چند درجه‌ای افزایش می‌یابد.

کوهی با بیان اینکه از شرایط فصلی و محلی در مناطق کوهستانی بارش پراکنده نیز احتمال می‌رود، گفت: از روز دوشنبه با پایداری نسبی شرایط جوی و وزش باد جنوبی در مناطق مرکزی و جنوبی گاهی با سرعت تند، آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هوای نسبتاً گرمی در استان انتظار می‌رود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=51750

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان