پایش میدانی عرضه‌کنندگان تجهیزات پزشکی/ بررسی اصالت کالا

سرپرست معاونت برنامه ریزی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، از پایش عرضه‌کنندگان تجهیزات پزشکی بر اساس بازدیدهای میدانی کارشناسان سازمان غذا و دارو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مودت همایی، با اشاره به اینکه کارشناسان تجهیزات پزشکی معاونت‌های غذا و دارو به‌منظور ارزیابی و صدور GLN از واحدهای صنفی منتخب تجهیزات و ملزومات پزشکی بازدید می‌کنند، گفت: شناسه مکان یک کد ۱۳ رقمی منحصربه‌فرد برای هر واحد عرضه‌کنندگان و توزیع کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی به منظور دسترسی به سامانه TTAC است و امکان رصد تجهیزات و ملزومات پزشکی را از تأمین کننده تا مصرف‌کننده فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: در بازدیدهای کارشناسان سازمان غذا و دارو از عرضه کنندگان تجهیزات پزشکی، مواردی چون موقعیت مکانی، رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی اداره کل تجهیزات پزشکی در خصوص استانداردهای انبارش ملزومات پزشکی، الزام الصاق برچسب اصالت کالا و تاریخ انقضا کالاهای مصرفی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مودت با بیان اینکه برخی از کالاهای موجود در واحدهای صنفی به علت رعایت نکردن الزامات جمع‌آوری شده‌اند، گفت: بازدید از سایر واحدهای عرضه کنندگان و توزیع کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی در دست اقدام است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=40863

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان