نقش بانوان در توفیقات و دستاوردهای وزارت ارتباطات پررنگ بوده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در توفیقات و دستاوردهای وزارت ارتباطات در دو سال گذشته بانوان جایگاه و نقش پررنگی داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته کرامت زن و مادر با مشاوران امور بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و جمعی از فعالان امور بانوان وزارت ارتباطات دیدار کرد.

زارع پور ضمن تقدیر از بانوان وزارت ارتباطات که نمایندگان آنها در این جلسه حضور داشتند، گفت: در بخش‌های گوناگون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های تابعه، بانوان نقش و جایگاه قابل توجه‌ای دارند و در موفقیت‌های کسب شده نقش محوری دارند.

زارع پور خاطرنشان کرد: با توجه به اعتقادی که نسبت به نقش بانوان داریم توجه ویژه‌ای به حوزه بانوان مخصوصاً بانوان متأهل و دارای فرزند داشته‌ایم چراکه کار بسیار سخت‌تری دارند و باید به مسائل خانه و خانواده نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که حضور بانوان در فضای کار و اجتماع و پیشرفت کشور، ضربه‌ای به بنیان خانواده وارد نکند و این موضوعی است که باید به شکل جدی دنبال شود و قانون جوانی جمعیت هم تلاشی در این راستا بود که تسهیلاتی را برای بانوان فراهم کند.

زارع پور تصریح کرد: باید ضمن فراهم کردن زمینه برای فعالیت بانوان در اجتماع کاری کنیم که به رسالت اصلی بانوان که گرم نگاه داشتن کانون خانواده است آسیبی وارد نشود و ما هم در وزارت ارتباطات تلاش می‌کنیم که این مسیر را دنبال کنیم.

در ابتدای این جلسه بانوان حاضر، بی واسطه و صریح به بیان نقطه نظرات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند که وزیر ارتباطات برای برخی از آنها به طور مستقیم دستوراتی صادر کرد و برخی دیگر نیز مقرر شد از سوی معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع این وزارتخانه مورد پیگیری قرار گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=15093

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان