نسل امروز تصویر روشنی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی دارد

زنجان-رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: بی‌تردید نسل امروز با توجه به اتفاقاتی که در منطقه در حال رخ دادن است، تصویر روشنی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ابراهیم‌زاده عصر یکشنبه در آئین رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» که در مصلای نماز جمعه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه آنچه که هنر و ادبیات بیش از همه نمودار می‌کند، تصویری است که از آینده جامعه ارائه می‌دهد، افزود: بی‌شک با توجهات ویژه رهبر فرزانه انقلاب، ادبیات جهاد و مقاومت به بلوغ رسیده است.

وی با یادآوری اینکه به پاس خیزش مقاومت و نیروهای جهادی در منطقه، نسل امروز به عینه شاهد تصاویر روشنی از جنایات رژیم صهیونیستی است، اظهار کرد: امروز دیگر هیچ تصویری مبهمی درز منطقه از جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده است، وجود ندارد.

این مسؤول با یادآوری اینکه در روزهای گذشته و روزهایی که پیش رو داریم، تصاویر و اخبار زیادی از رشادت‌های شهدای مقاومت در کل دنیا منعکس شده است، خاطرنشان کرد: همین موضوع باعث خواهد شد تا را این شهدا توسط نسل امروز که این تصاویر را مشاهده می‌کنند، تداوم داشته باشد و مقاومت ادامه یابد.

رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در ادامه با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری سال‌ها از نهال فرهنگ و ادبیات پایداری مراقبت کردند، تصریح کرد: به همین خاطر است که امروز شاهد شکوفا شدن ناشران و نویسندگان زیادی در این مسیر هستیم.

گفتنی است، کتاب «پاییز آمد» یکی از شش کتابی است که اخیراً و در هفته دفاع‌مقدس خبر انتشار یادداشت‌آمیز رهبر انقلاب در این کتاب منتشر شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=55870

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان