نامزدها هتک‌ حرمت یکدیگر را کنار بگذارند/ دشمن به دنبال فرصت طلبی

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان از نامزدهای انتخابات مجلس خواست تا هتک حرمت به یکدیگر را کنار بگذارند و گفت: از نامزدها انتظار می‌رود اخلاق را در انتخابات رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ️حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه دشمن که فضای انتخاباتی را فرصتی برای رسیدن به اهداف خود می‌داند می‌کوشد تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی باز دارد، ابراز داشت: در چنین شرایطی که با جنگ روانی از سوی دشمن مواجه هستیم نامزدهای انتخاباتی باید مراقب باشند آب به آسیاب دشمنان نریزند.

وی ضمن بیان اینکه نامزدها باید به طور جد هتک حرمت و تخریب یکدیگر را کنار بگذارند، افزود: این همان فضای فرصت طلبی که دشمن به دنبال آن است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه رعایت اصول اخلاقی توسط نامزدها مورد تاکید است، ابراز داشت: همه نامزدها باید مردم را به حضور و مشارکت در انتخابات با رعایت اخلاق مداری دعوت کنند.

مطیعی ضمن بیان اینکه گروه‌ها و صندوق‌های سیار نیز باید مردم را به آرامش فراخوانند، تصریح کرد: برای افرادی که شرایط حضور در صندوق‌های رأی را ندارند باید اندیشیده و تمهیدات لازم انجام شود.

وی افزود: از شهروندان استان سمنان نیز درخواست داریم برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن در روز جمعه مشارکت حداکثری داشته و این حضور خود را به ساعات آخر رأی‌گیری موکول نکنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=22337

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان