تبیین خدمات انقلاب مردم را امیدوار می‌کند

رشت – عضو مجلس خبرگان رهبری در گیلان با تاکید بر لزوم پایش و سنجش در انعکاس اخبار گفت: تبیین خدمات انقلاب مردم را امیدوار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله سید علی حسینی اشکوری عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه سردم داران آگاهی بخشی در جامعه هستند.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم رسانه و خبرنگاران در ابعاد مختلف افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران مسؤولیت سنگینی در جامعه بر عهده دارند و باید نسبت به شرح وظایف خود آگاه و بصیر باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در گیلان با بیان اینکه خبرنگاران بار سنگین صداقت و امانت را بر دوش می کشند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ها در انتشار اخبار و اطلاعات صداقت و امانت را مد نظر قرار دهند.

آیت الله حسینی اشکوری با تاکید بر سنجش و پایش در انتشار اخبار و اطلاعات بیان کرد: در انعکاس اخبار ضمن در نظر گرفتن مؤلفه صداقت و امانت، اثرگذاری و بی اثری ان را مورد پایش قرار دهند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ منزلت و شانیت افراد در انتشار اخبار افزود: آبروی شخص، گروه، نظام در انتشار اخبار باید مورد توجه قرار گیرد.

داوطلب ششمین دوره نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در گیلان با بیان اینکه انتشار اخبار با درایت، دور اندیشی و مهندسی اندیشه‌ای صورت گیرد، گفت: ارجع نگری در انتشار خبر و محتوای رسانه‌ای باید در اولویت خبرنگاران قرار گیرد.

آیت الله حسینی اشکوری با بیان اینکه خبرنگاران متولیان ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند، اضافه کرد: خبرنگاران سفیران جهاد تبیین هستند و باید در این بخش جهادی عمل کنند.

وی با اشاره به برخی ناسپاسی‌ها در خصوص خدمات انقلاب اسلامی افزود: جذابیت‌ها، دستاوردها و توفیقات نظام اسلامی در فریضه جهاد تبیین قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصحاب رسانه جهادگران تبیین هستند، گفت: مقوله مشارکت در انتخابات در چنین برهه حساس انقلاب بسیار اهمیت دارد.

آیت الله حسینی اشکوری با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان کرد: تریبون داران و اصحاب رسانه نسبت به سوق بخشی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مسؤول هستند.

وی با بیان اینکه تبیین خدمات انقلاب اسلامی مردم را امیدوار می‌کند، افزود: امیدآفرینی محور کار رسانه‌ها و قرار گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=21015

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان