مشکلات و مسایل شبکه تبلیغ در فضای گفتمانی قابل حل است

رشت – مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برنامه ریزی، انسجام کاری و استعدادشناسی در شبکه تبلیغ اهمیت دارد، گفت: بسیاری از مشکلات و مسائل در فضای گفتمانی قابل حل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی گیلانی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست جمعی از روحانیون و شبکه تبلیغ گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به شبکه تبلیغ در سرفصل‌های مختلف اظهار کرد: توانمندسازی علمی و معیشتی مبلغین در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام نجفی با تاکید بر احیای جایگاه واقعی شبکه تبلیغ در گیلان اضافه کرد: نگاه و خرد جمعی برای توانمندسازی و احیای جایگاه واقعی شبکه تبلیغ در گیلان وجود دارد و باید از ظرفیت‌های مختلف در این بخش بهره گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی، انسجام کاری و استعداد شناسی در شبکه تبلیغ اهمیت دارد، افزود: بسیاری از مشکلات و مسائل در فضای گفتمانی قابل حل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های تبلیغی در محلات بیان کرد: ارتقای بنیه علمی و آموزشی افراد و فعالین حوزه تبلیغ در گیلان از ضروریات است.

نجفی گیلانی بابیان اینکه فعالین و شبکه تبلیغ گیلان دوره‌های های تخصصی تبلیغی را آموزش می‌بینند، گفت: آموزش محور کار فعالین حوزه تبلیغ در گیلان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه ماه رمضان افزود: عملیات رمضان با محوریت قرآن در سرفصل‌های مختلف در گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رمضان ماه فرصت‌ها است، گفت: تبیین مفاهیم و آموزه‌های دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان مورد توجه است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=23797

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان