مشکلات تخریب زیرساخت ها براثر سیلاب در چالوس پابرجا است

چالوس- فرماندار چالوس گفت: مشکلات ناشی از تخریب زیرساخت ها براثر سیلاب سال گذشته در مناطق بالادست شهرستان همچنان پابرجا است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریفی عصر یکشنبه در نشست استاندار با فرمانداران استان با بیان اینکه همه تمهیدات و اقدامات لازم جهت برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان چالوس اندیشیده شده اظهار کرد: در برخی موارد مانند حوزه مخابرات مشکلاتی مانند وجود نقاط کور در بالادست بخش مرزن‌آباد داریم که می‌طلبد با توجه به حساسیت موجود اداره مخابرات هرچه سریع‌تر نسبت به رفع موانع در این خصوص اقدام عاجل صورت دهد.

وی افزود: سیل سال گذشته و اخیر موجب تخریب برخی زیرساخت‌ها و برخی از منازل و زمین‌های شخصی شده بود که بعضی مشکلات ناشی از آن همچنان پابرجاست که برخی نهادهای خدمات رسان بایستی تمهیدات جدی‌تری برای مرتفع ساختن و رفع مشکلات داشته باشند.

شریفی گفت: در حوزه آرد و نان با توجه به اینکه شهرستان چالوس راه ارتباطی چند استان است، سهمیه آرد منطقه نسبت به جمعیت شناور اندک می‌باشد که در این رابطه هم بایستی چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

فرماندار چالوس ادامه داد: موضوع تأمین مرغ هم با توجه به اینکه جمعیت خوش نشین منطقه از آن استفاده می‌کنند می‌طلبد نسبت به افزایش سهمیه مرغ نیز جهت رفاه حال بومیان اقدام گردد.

شریفی در پایان تصریح کرد: در شهرستان مناطق صعب‌العبوری داشتیم که با توجه به بارش برف در ایام انتخابات دستگاه‌های مربوطه اقدام عاجل داشته باشند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=14335

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان