مشارکت فعالانه دانشگاه آزادی‌ها در برگزاری برنامه‌های انتخاباتی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور فعالانه اساتید و دانشجویان در برگزاری برنامه های انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر هیات مرکزی نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه در پیامی اظهار کرد: آنچه امروز به وضوح در سطح دانشگاه آزاد اسلامی دیده می شود قیام جمعی و مجاهدت خالصانه با شناخت موقعیت خطیر کنونی در راستای کمک به رقم زدن مشارکتی بالا و رای با کیفیت در انتخاب اصلح است.

صمیمانه و به عنوان خادمی کوچک در خانواده بزرگ دانشگاه از همه اساتید که در کلاس های درس و یا با ضبط ویدئو و یا ارائه یادداشت، از بسیج استادی و دانشجویی و تشکل های اسلامی و دانشجویی و … که با برگزاری مناظره ها، تریبون های آزاد، کرسی های آزاداندیش، بررسی عملکرد نمایندگان فعلی، جلسات تبیینی و… فعالانه در صحنه حاضرند تشکر می کنم و از هیات های نظارت بر تشکل‌ها و عزیزان حراست که بسترساز این مجاهدت هستند تشکر می کنم.

سه روز دیگر تا انتخابات مانده است و این سه روز را به مثابه سه روز حساس منتهی به شب قدر نظام اسلامی دریابیم و از هیچ تلاش فاخر و عالمانه ای فروگذار نباشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=22289

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان