مؤسسات خیریه مغز متفکر نظام خیر و احسان کشور هستند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: کمیته امداد، راهبری خیر و احسان را برعهده دارد و مؤسسات خیریه مغز متفکر نظام خیر و احسان کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده در همایش تقدیر از مؤسسه‌های خیریه استان آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه اهمیت موضوع ازدواج و مسکن خانواده‌های نیازمند، گفت: گروه‌های مردمی می‌توانند با گفتمان‌سازی، زمینه ازدواج آسان و سبک زندگی ایرانی و اسلامی را ترویج دهند و بی‌تردید این گروه‌ها بهتر از دولت می‌توانند در زمینه ازدواج آسان موفق شوند.

وی اظهار کرد: مردم در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تأثیرگذار هستند و گروه‌های مردمی باید برای اثربخشی فعالیت‌های خود باید پای کار آیند و مردم را راهبری کرده و برای رفع مشکلات نیازمندان در حوزه درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و ازدواج آنان تلاش کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه در کمیته امداد دو گروه شایسته تقدیر هستند، ادامه داد: گروه نخست کارآفرینان و ارزش‌آفرینان هستند که باید به آنها کمک و از آنان حمایت شود تا اقتصاد استان بهبود یابد و گروه دوم نیز مؤسسات خیریه هستند که اگر فعالیت نمی‌کردند باید کمیته امداد از سوی دولت و نظام به دهک‌های پایین جامعه خدمت می‌کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: صدها گروه جهادی، مؤسسه خیریه و درمانی جمع شده و مسیر احسان مردم به مردم را طراحی کرده‌اند و بار بزرگی از دوش کمیته امداد برداشته‌اند.

آسوده اضافه کرد: رسالت کمیته امداد، راهبری خیر و احسان و هم‌افزایی و در کنار مؤسسات خیریه بودن است زیرا این نهاد، مجموعه خیران را مغز متفکر و بازوان توانمند کشور می‌داند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=14960

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان