لزوم انتقال دانش و تجربیات مدیران ثبت احوال به کارکنان

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: مدیران و کارکنان باید در طی سال‌ها خدمت، تجربه و دانش خود را به سایر کارکنان منتقل نمایند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم کارگر، در نشست شورای راهبردی سازمان ثبت احوال، افزود: دوران خدمت اداری، مقطعی از زندگی است که نقطه شروع و یک نقطه پایان دارد و همه ما به نوعی این مسیر را طی نموده و امیدواریم این مسیر را با سرافرازی و سربلندی طی نمائیم.

وی ادامه داد: سازمان ثبت احوال یک سازمان تخصصی است و تلاش مجموعه مدیریت سازمان، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی درون سازمانی بویژه تجربیات آنان و انتصاب مدیرانی توانمند و متخصص از بدنه سازمان بوده است که این اقدام در تاریخ ثبت احوال بی سابقه بوده و باعث گردیده مدیران با اشراف بر مجموعه و روند کارها، اقدامات مطلوبی در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های سازمانی حاصل نمایند.

رئیس سازمان ثبت احوال گفت: مدیریت دانش باید در سازمان ثبت احوال کشور نهادینه گردد و مدیران و کارکنان باید در طی سال‌ها خدمت، تجربه و دانش خود را به سایر کارکنان منتقل نمایند.

وی اظهار داشت: مرکز آموزش و پژوهش سازمان ثبت احوال باید در راستای تولید دانش سازمانی و بهره برداری از تجربیات کارکنان از دانش و توانمندی نیروی انسانی متخصص استفاده نماید و مسیر را برای انتقال دانش و تجربه به درستی صورت دهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=43815

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان