قیمت اقامت در هتل عباسی اصفهان + عکس

برای بازدید از نصف جهان، قطعا به هتلی در مرکز شهر نیاز خواهید داشت. بنایی تاریخی متعلق به سال ۱۱۲۸ که قدمت آن به بیش از ۳۰۰ سال پیش باز می‌گردد. البته این عمارت در سال ۱۱۳۶ نیز مورد بازسازی قرار گرفت و کاروانسرای دوران صفوی به هتلی ۵ ستاره در زمان حال تبدیل شد. هتل عباسی اصفهان نمادی از زیبایی و تاریخ ایران محسوب می‌شود که همه ساله میزبان گردشگران زیادی است.

محوطه عمارت، نمادی از معماری بی نظیر صفوی

با ورود به فضای این هتل، عمارتی با شکوه را می‌بینید که در ۳ طبقه با بیش از ۲۲۵ اتاق طراحی شده است. در محوطه آن، جوی آبی وجود دارد که فضای بیرونی هتل عباسی اصفهان را به دو بخش تقسیم کرده است. همچنین در این فضا، برای مهمانان امکاناتی در نظر گرفته شده که اقامت شما را در این هتل خاطره انگیز‌تر خواهد کرد. هتل عباسی بهترین گزینه برای رزرو هتل اصفهان بوده که در مساحتی بیش از ۶۰۰۰ متر مربع طراحی و ساخته شده است. همچنین وجود ۱۴ تالار و انواع رستوران‌ها در این مجموعه باعث می‌شود تا ۱۵۰۰ نفر را میزبانی کند.

رفع نیاز مسافران با امکانات موجود

با رزرو هتل عباسی در اصفهان، می‌توانید از امکانات خوب آن بهره‌مند شوید. علاوه بر امکانات هر اتاق، فضا‌های جذابی برای گردشگران در نظر گرفته شده است:

پارک آبی

این مجموعه استخر، سونا و سالن‌های ماساژ دارد که می‌تواند لحظات خوشی را برای شما بسازد.

قیمت اقامت در هتل عباسی اصفهان + عکس

رستوران‌ها

اصلی‌ترین سالن رستورانی در هتل عباسی، رستوران چهل ستون بوده که آثار زیبای باقی مانده از دوران صفویه و قاجار در این مجموعه قابل مشاهده است. تزئینات داخلی این رستوران و طراحی صندلی‌ها طبق طرح‌های قدیمی صورت گرفته است. اگر می‌خواهید طعم بی‌نظیر غذا‌های اصیل ایرانی را در محیطی دلنشین تجربه کنید؛ حتما به رستوران‌ها یا کافه سنتی این هتل سری بزنید.

این مطلب جذاب را هم بخوانید : هتل های محله گالاتا استانبول

فروشگاه‌ها

دیگر نیازی نیست در فروشگاه‌های شهر برای خرید سوغاتی، جستجو کنید. چندین فروشگاه بزرگ در این هتل ساخته شده است که می‌تواند نیاز تمام مهمانان را برطرف کند. انواع خوراکی، لباس، غرفه‌های شیرینی سنتی و.. در این هتل وجود دارد.

دیگر امکانات هتل عباسی

  • اینترنت
  • لابی
  • سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • کافی نت
  • اجاره ماشین

فاصله هتل تا جاذبه‌های دیدنی

برای رزرو هتل اصفهان باید به موقعیت مکانی آن نیز توجه کنید. قرار‌گیری این هتل در چهارباغ، دسترسی آسان به جاذبه‌های دیدنی را برای گردشگران امکان‌پذیر می‌کند. شما می‌توانید با حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیاده روی، از مکان‌های زیادی بازدید کنید:

– کاخ عالی قاپو ۱ کیلومتر

– بازار اصفهان ۷/۱ کیلومتر

– کاخ چهلستون ۳/۱ کیلومتر

– میدان نقش جهان ۶/۱ کیلومتر

معرفی اتاق‌ها با قیمت رزرواسیون هتل عباسی

اتاق‌های هتل عباسی اصفهان به صورت یک تخته و دو تخته طراحی شده‌اند. این هتل سوئیت‌های صفویه، پردیس و قاجاریه نیز دارد که هر یک از این اتاق‌ها، امکانات ویژه‌ای دارند. در این هتل، می‌توانید آپارتمان‌های دو اتاقه نیز اجاره کنید.

قیمت اقامت در هتل عباسی اصفهان + عکس

۱) ساده‌ترین اتاق‌های این هتل تحت عنوان اتاق‌های استاندارد به صورت دو تخته و یک تخته با قیمت‌های ۰۰۰/۳۴۳/۲ و ۰۰۰/۵۲۸/۱ تومان برای هر شب محاسبه می‌شود.

۲) اگر به دنبال منظره خوبی برای اتاق خود هستید، باید اتاق‌های چشم انداز را انتخاب کنید. اتاق چشم انداز دو نفره برای هر شب با مبلغ ۰۰۰/۷۴۰/۲ تومان قابل رزرو است.

۳) سوئیت‌های پردیس، چیدمانی لوکس و مدرن نسبت به اتاق‌ها دارند. سوئیت ۲ نفره پردیس را می‌توانید با مبلغ ۰۰۰/۶۴۰/۳ تومان به ازای هر شب رزرو کنید.

۴) در هتل عباسی، می‌توانید در فضایی شاهانه با گچبری‌هایی زیبا اقامت داشته باشید. سوئیت‌های قاجار بهترین انتخاب گردشگران در این هتل بوده که سوئیت دو نفره آن، با مبلغ ۰۰۰/۱۴۰/۴ برای یک روز قابل رزرو است.

۵) گچبری‌هایی بی‌نظیر، نقش و ‌نگار روی دیوار و سقف و چیدمانی قدیمی، از مهم‌ترین ویژگی‌های سوئیت‌های صفوی این هتل است. این سوئیت دو اتاق خواب دو نفره دارد که با مبلغ ۰۰۰/۲۸۰/۶ تومان به ازای هر شب رزرو می‌شود.

به طور کلی یخچال، تلویزیون، تلفن، چای ساز و قهوه ساز از ساده‌ترین ویژگی‌های هر اتاق یا سوئیتی است که رزرو می‌کنید. پس با اقامت در این هتل و گشت و‌گذاری در محوطه آن می‌توانید خاطرات خوبی را برای خود ثبت کنید. همچنین در کوتاه‌ترین زمان به هر یک از جاذبه‌های شهر دسترسی خواهید داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=10286

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان