عملیات وعده صادق مصداق ایران قوی است

مشهد- عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گفت: عملیات وعده صادق مصداق ایران قوی است که حس واقعی نسبت به آن داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی فضایلی در همایش بزرگ مسؤولین و مدیران روابط عمومی‌های سازمان‌ها و ادارات خراسان رضوی که در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مفهوم ایران قوی مورد اجماع، مبنا و محور است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب افزود: این مفهوم صرف نظر از اینکه ما در کدام نقطه جغرافیایی ایران و با کدام گرایش و سلیقه سیاسی باشیم، مورد اجماع است. یک ایرانی انگیزه دارد کشورش قدرتمند باشد و هر کسی به اندازه توان خود باید برای تحقق ایران قوی تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه ایران قوی سطوح و مدارجی دارد و از یک مرحله و سطح پایین شروع می‌شود و انتها و توقف ندارد، افزود: ابتدا باید تک‌تک ما قوی شویم و سپس سازمان، تشکیلات، شهر، استان، نهادهای مختلف حاکمیتی، دستگاه اجرایی، قضائی، مجلس و نهادهای مختلف به تحقق ایران قوی کمک کنند.

فضایلی گفت: عملیات وعده صادق مصداق ایران قوی است که حس واقعی نسبت به آن داریم. این عملیات بلا فاصله کوتاهی بعد از شرارت رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین و تعرض به سفارت ما در دمشق که همزمان با شهادت امیرالمومنین (ع) صورت گرفت، انجام شد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ضمن اشاره به ویژگی‌های عملیات وعده صادق خاطرنشان کرد: این عملیات برای رژیم صهیونیستی بازدارنده بود تا دیگر جرأت و جسارت تکرار برخی شرارت‌ها را نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق افکار عمومی را اقناع کرد، افزود: شرارت رژیم صهیونیستی در دمشق غرور ملی ما را جریحه‌دار کرد. افکار عمومی مطالبه می‌کرد که پاسخ مناسبی به این شرارت داده شود و در سطح بین‌الملل نیز توقع و انتظاری شکل گرفت و همه دنیا منتظر پاسخ ایران بود. این عملیات باید افکار عمومی را اقناع می‌کرد که پاسخ درخوری به شرارت رژیم صهیونیستی داده شود.

فضایلی اضافه کرد: اندازه عملیات به گونه‌ای اجرا شد که دامنه جنگ را گسترش نداد و موجب بهانه‌جویی رژیم صهیونیستی نشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=33014

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان