طراحی دکوراسیون داخل کتابفروشی

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

معماری: KOKAISTUDIOS
موقعیت: Ningbo / China
سال: ۲۰۱۷
در طراحی و تقسیم فضایی این فروشگاه، هم فروش کتاب و هم کتابخوانی در نظرگرفته شده است و به مشتریان اجازه نشستن، مطالعه، شرکت در ورکشاپ ها و رویداد های زنده را می دهد. همچنین محل مناسبی برای سازماندهی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی برای تمام اقشار بازدید کننده به حساب می آید. در این میان فضاهایی چون سالن اجتماعات کوچک، بخش اختصاصی کودکان، چایخانه، کافی شاپ و شیرینی فروشی سامان دهی شده است. به طور کلی این مجموعه بستر مناسبی برای تجارب مختلف مشتریان و بازدیدکنندگان محسوب به شمار می رود.
این کتابفروشی در طبقه زیرزمین یک پلازا در مرکز شهر نینگبو واقع شده که سطحی به فرم L را اشغال کرده است. کل مجموعه در دوطبقه به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع سامان دهی شده که به تازگی اشکوبی با مساحت ۸۰۰ مترمربع به آن اضافه و نتیجه مجموع آن ۲۴۰۰ متر مربع می باشد که به سه بخش اصلی تقسیم می شود: کتابفروشی، فضای اختصاص یافته به فن آوری های نوین، سالن غذاخوری و صرف نوشیدنی و به طور کلی یک فضای عمومی انعطاف پذیر که در میان این دو بخش جانمایی شده است.
در طول روز، نور طبیعی از طریق پانل های شیشه ای ورودی در سطح زمین تامین می شود و بر عکس در طول شب نیز، نور مصنوعی از فضای داخلی به بیرون می تابد که ورودی کتابفروشی را برجسته تر می کند و بازدیدکنندگان را به بازدید مجدد ترقیب می کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=25975

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان