سپاهان هم‌طراز با صنعت نفت و نساجی

تیم فوتبال سپاهان در ۵ هفته اخیر رقابت های لیگ برتر عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه سه شنبه ۸ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران رفت که این بازی در پایان با تک گل روزبه چشمی یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید تا شاگردان ژوزه مورایس به چهارمین شکست متوالی خود در لیگ برتر دست یابند.

آخرین پیروزی سپاهان به دیدار با هوادار در هفته سیزدهم بر می‌گردد و پس از آن سپاهانی‌ها هر ۴ بازی دیگر خود را با شکست پشت سر گذاشته‌اند. با نگاهی به ۵ بازی تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر متوجه آن خواهیم شد که سپاهان در این ۵ هفته تنها از دو تیم انتهای جدولی صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران بهتر بوده و مابقی تیم‌های نتایج قابل قبولی را کسب کردند.

هر ۳ تیم سپاهان، نساجی و صنعت نفت آبادان ۵ بازی اخیر خود را با ۴ شکست به پایان رسانده‌اند با این تفاوت که سپاهان یک پیروزی داشته اما دو تیم دیگر یک تساوی کسب کرده‌اند. تیم سپاهان اکنون با ۳۱ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به استقلال تهران و پرسپولیس در رده سوم جدول قرار دارد و این تیم در هفته نوزدهم باید روز جمعه ۱۸ اسفند در ورزشگاه نقش جهان از تیم پیکان پذیرایی کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=22323

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان