سوگیری به سمت ارزش‌های اخلاقی و قرآنی ره آورد مهم بعثت است

رشت – مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تحول و چرخش کامل همه انحرافات و کج روی‌ها را از مهم‌ترین پیام‌های بعثت برشمرد و گفت: سوگیری به سمت ارزش‌های اخلاقی و قرآنی ره آورد مهم بعثت است.

حجت الاسلام محمدعلی نجفی گیلانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ۲۷ رجب سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: عید مبعث از روزهای خاص و ناب الهی است که باید مورد قدرشناسی قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم مبعث شناسی در لایه‌های مختلف جامعه افزود: بعثت پیامبر اکرم (ص) پتک محکمی بر پیکره رفتارهای خرافه پرستانه عصر جاهلیت وارد کرد.

وی با تاکید بر تبیین زوایای پیدا و پنهان روز مبعث پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: نخستین و اساسی‌ترین هدف بعثت پیامبر دعوت به توحید و یکتاپرستی و نفی هرگونه شرک و طاغوت بوده که در همین راستا قرآن کریم می‌فرماید: «ما در هر امتی رسولی برانگیختیم که خدای یکتا را بپرستید و از طاغوت اجتناب کنید».

حجت الاسلام نجفی گیلانی با بیان اینکه بعثت پیامبر (ص) احیاگر اخلاق اسلامی بود، گفت: تبیین نیکی‌ها، مکارم اخلاقی و بسط و گسترش اخلاق اسلامی با مبعث پیامبر اکرم (ص) رنگ و بوی واقعیت گرفت.

وی تحول و چرخش کامل از همه انحرافات، کج روی‌ها و پلشتی‌ها را از مهم‌ترین پیام‌های بعثت برشمرد و افزود: سوگیری به سمت نیکی‌ها، ارزش‌های اسلامی و رفتارهای اخلاقی، اسلامی و قرآنی ره آورد مهم بعثت است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=19329

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان