ساختار ارزشیابی اساتید حوزه‌های علمیه خواهران اصلاح می‌شود

رییس اداره ارتقاء و ارزیابی اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: اصلاح ساختار ارزشیابی اساتید حوزه‌های علمیه خواهران با جدیت و به صورت کیفی دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صدیقه سیدتاج‌الدین اظهار کرد: ارزشیابی یک فرایند نظام‌مند، حاصل تحلیل ترکیبی از اطلاعات به دست آمده از دو یا چند منبع شایسته و متناسب توام با داوری است که برای سنجش میزان تحقق اهداف انجام می‌گیرد.

وی گفت: ارزشیابی عملکرد و مدل‌های سنجش آن، به دلیل نقش سازنده در بهبود کمی و کیفی نتایج و خروجی منابع انسانی، برای خود ارزشیابی شونده‌ها (اساتید) و افراد دیگر (مدیران و تصمیم سازان آموزشی) راهگشا است.

وی افزود: ارزشیابی عملکرد هر فرد بر اساس مسئولیت‌های نقشی سازمانی او تعریف می‌شود و متخصصان این علم از میان روش‌های متداول ارزشیابی عملکرد، (خود ارزیابی، چک لیست رفتاری، هدف سنجی، مقیاس رتبه‌بندی و بازخورد ۳۶۰ درجه‌ای) مدل بازخورد ۳۶۰ درحه‌ای را دارای اولویت معرفی می‌کنند.

رییس اداره ارتقاء و ارزیابی اساتید تاکید کرد: بر این اساس برای نیل به پیاده‌سازی روش مطلوب در ارزشیابی عملکرد اساتید، ارزشیابی در سطوح چهارگانه که شامل خود ارزیابی اساتید، ارزشیابی طلاب از عملکرد اساتید، ارزشیابی معاون آموزش استان از ارزشیابی‌های مدیران مدارس و طلاب نسبت به عملکرد اساتید می‌شود؛ با جدیت و به‌صورت کیفی اجرا خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=40563

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان