زمان بهره برداری از «سامانه هشدار سریع زلزله» در تهران

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در خصوص پروژه‌هایی که تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده در حوزه بحران به بهره‌برداری می‌رسند، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نصیری اظهار کرد: دو پایگاه مدیریت بحران را در حال حاضر آماده افتتاح داریم که یک پایگاه در مجاورت اتوبان امام علی (ع) در منطقه ۱۴ به نام شهید مهران خالدی و دیگری پایگاه مدیرت بحران محله زنجان در منطقه ۲ است که تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

وی افزود: همچنین برای اوایل تابستان سال آینده نیز ۲ پایگاه مدیریت بحران «یاران» در محله شهرک نفت منطقه یک و پایگاه «بوستان ولایت» در منطقه ۱۹ آماده افتتاح خواهند شد. از ۴ پایگاهی که برای امسال و اوایل سال آینده افتتاح می‌شوند سه پایگاه از نظر ویژگی شبیه به هم و دارای ۱۲۵۰ متر زیر بنا و ۹۰۰ متر سطح اشغال هستند و تنها پایگاه محله زنجان کوچک‌تر از آنها و دارای ۳۶۰ متر زیربنا است.

نصیری ادامه داد: در خصوص پروژه ملی «سامانه هشدار سریع زلزله» نیز اقدامات مهمی انجام شده و کارهای فنی آن تا پایان سال به اتمام می‌رسد و کل پروژه تا اوایل تابستان ۱۴۰۳ آماده افتتاح می‌شود که بهره برداری از آن با حضور رئیس‌جمهور صورت خواهد گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=20356

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان