رییس دانشگاه آزاد شهادت سرداران اسلام را تسلیت گفت

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی، شهادت سرداران رشید اسلام و هم‌رزمانشان در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی شهادت سرداران رشید اسلام و هم‌رزمانشان در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز آنان و ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

رژیم غاصب صهیونیستی در آستانه روز قدس با نقض حاکمیت ملی سوریه و حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق موجب شهادت جمعی از فرماندهان ارشد سپاه قدس شد که این حرکت نشان از تداوم ماهیت تروریستی رژیم جعلی دارد؛ تجاوز و به شهادت رساندن مستشاران نظامی بیانگر عدم پایبندی اشغاگران قدس به مقررات بین المللی است.

شهادت جانگداز سردار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاجی رحیمی و ۵ تن از همراهان آنان، بار دیگر رذالت این رژیم منحوس اشغالگر را به جهانیان اثبات کرد؛ رژیمی که در این ایام در غزه به کشتار زنان و کودکان ادامه می دهد و متأسفانه سازمان ملل متحد و جامعه جهانی ناتوان در مقابله با رژیم آپارتاید است؛ مطمئناً صهیونیست‌ها پاسخی قاطع درقبال جنایت‌های خود دریافت خواهند کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن محکوم کردن این حمله تجاوزکارانه و ددمنشانه، شهادت سرداران رشید اسلام و هم‌رزمانشان را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز آنان و ملت شهیدپرور ایران تسلیت می‌گویم و در این شب‌های پرفضیلت، از پیشگاه خداوند متعال برای شهیدان میهن اسلامی علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) مسئلت دارم.

محمدمهدی طهرانچی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=26630

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان