رفع چین و چروکهای پوست با این روغنهای گیاهی شگفت انگیز!

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

💠 روغن هسته انگور دارای خاصیت مغذی، نرم کننده و مرطوب کننده است و برای از بین بردن چین و چروک نیز مفید است.

💠روغن کرچک، یکی از بهترین مواد مرطوب کننده برای زیر چشم به حساب می آید. ابتدا دست و صورت خود را با آب بشویید و خشک کنید. انگشتان خود را آغشته به روغن کنید و زیر چشم بمالید. برای کسب بهترین نتیجه، این کار را قبل از خواب انجام دهید. تکرار این کار نه تنها چین و چروک را از بین می برد بلکه پوست را جوان و نرم می کند.

💠استفاده از روغن نارگیل، نتیجه سریع تری می دهد که طی کمتر از یک هفته آشکار می شود. این روغن علاوه بر این که چین و چروک زیر چشم را از بین می برد، باعث نرمی پوست هم می شود.

💠▪ روغن جوجوبا که غنی از ویتامین Eاست با چین و چروک مقابله می کند.

💠روغن خراطین با خاصیت پرکنندگی عضلات صورت خاصیت پر کنندگی چین چروکهای پوستی را نیز دارد،هردوازده ساعت روغن خراطین را موضعی برروی چروکهای پوستی ماساژدهید،سپس کمپرس یخ بگذارید.

💠روغن بادام شیرین: ویتامین E و اسیدهای چرب امگا۶، مواد تشکیل دهنده جادویی این روغن هستند. فولر می گوید: روغن بادام، کم شدن آب بدن را که می تواند باعث مشخص تر شدن حلقه های زیر چشم شود، جبران می کند ۲ یا ۳ قطره روغن بادام و استفاده مدام آن باعث از بین رفتن چروکهای دور چشم نیز میشود.

💠روغن جوجوبا: تنها با استفاده از چند قطره روغن جوجوبا در هر روز، پوست را نرم، ابریشمی و لطیف نگه دارید. روغن جوجوبا درست مانند اکثر روغن‌های گیاهی، یک مرطوب کننده عالی پوست است. برای انعطاف پذیر و جوان نگه داشتن ظاهر پوست می‌توانید صبح و شب از این روغن استفاده کنید. این روغن، پوست را از درون آبرسانی می‌کند و خشکی و زبری نواحی مختلف پوست را برطرف می‌کند.

💠 روغن هسته انار: روغن طبیعی که از دانه های انار گرفته می شود، به خاطر  اش معروف است: این روغن به بازسازی سلولی و همچنین تثبیت قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کند. اسید چرب های امگا ۵ موجود در هسته انار که پونیسیک اسید نام دارند، ضد التهاب هایی قوی هستند که آسیب وارد شده توسط اشعه ماوراء بنفش را به تاخیر می اندازند. قبل از اینکه در معرض نور خورشید قرار بگیرید این روغن را به پوست خود بمالید تا تاثیر ضد آفتابتان چند برابر شود. روغن دانه انار همچنین سرشار از اسید الاجیک است، آنتی اکسیدانی طبیعی که به عنوان محافظت کننده پوست در برابر سرطان شناخته می شود.

خواص معجزه آسای روغن خراطین

با روغن جوجوبا یک ضد چروک طبیعی بسازید!

درمان قطعی ترک های پوستی با این چهار روغن شگفت انگیز!

رفع سیاهی و کبودی دور چشم با روغن های گیاهی

خواص معجزه آسا و شگفت انگیز روغن نارگیل

کاربردها و فواید معجزه آسای روغن آرگان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=33796

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان