دومین رالی تور گردشگری ویژه خبرنگاران شهریور برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی و امور رسانه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همزمان با روز خبرنگار از برگزاری رالی تور گردشگری خانوادگی ویژه خبرنگاران در شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهاب مالمیر مدیر روابط عمومی و امور رسانه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ضمن قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران در راستای روشنگری و اطلاع‌رسانی به عموم جامعه گفت: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در پی برگزاری موفق رالی تور گردشگری خبرنگاران در سال گذشته و استقبال شرکت‌کنندگان و خانواده‌های آنان، برگزاری این رالی را در تقویم رویدادهای ثابت و سالیانه خود ثبت کرد.

وی افزود: بر اساس این تقویم، رالی تور گردشگری ویژه خبرنگاران به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، توسعه سفرهای مسئولانه و کم خطر از طریق رسانه‌ها و صاحبان قلم، برگزار خواهد شد.

سخنگوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان اینکه این نوع رالی تورها یک رویداد گردشگری هستند، یادآور شد: با توجه به این نکته، ملاک انتخاب برترین‌ها در اینگونه رالی‌ها، میزان رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت‌های مختلف، شیوه نقشه خوانی، مهارت مسیریابی و محاسبات دقیق به منظور رسیدن به موقع به ایستگاه‌ها خواهد بود.

مالمیر ادامه داد: پیش از برگزاری رالی تور، شرکت‌کنندگان در جلسه توجیهی این رویداد، نکات ضروری را فرا خواهند گرفت.

وی زمان برگزاری این رویداد را شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام و اضافه کرد: جزئیات، زمان دقیق، شرایط و نحوه ثبت‌نام در رالی تور گردشگری خانوادگی ویژه خبرنگاران در هفته‌های آینده از طریق وب سایت کانون و رسانه‌ها به اطلاعات اصحاب گرامی رسانه خواهد رسید.

علاقه‌مندان برای آگاهی از برنامه‌ها، رالی‌ها، تورها، رویدادها و دوره‌های آموزش اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند به وب سایت www.taci.ir، صفحات کانون در شبکه‌های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۵۵۵۹۱-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=45283

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان