دغدغه دولت چهاردهم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بزرگترین دغدغه دولت چهاردهم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز جمعه به فلسفه قیام عاشورا پرداخت و اظهار کرد: نهضت امام حسین (ع) برای همه دوران درس‌هایی کاربردی داشت، لذا باید آن را در همه جهات زندگی فردی و اجتماعی نهادینه کرد.

وی به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: در این مرحله مشارکت مردم در انتخابات بسیار با شکوه و پر شور بود که همین امر موجب یاس و ناامیدی دشمن و شکست توطئه‌های استکبار جهانی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات وظیفه رئیس جمهور منتخب را برای حل مشکلات آنها دوچندان می‌کند.

حجت الاسلام غفوری تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب باید به وعده‌های خود عمل کند و همه توان خود را برای حل مشکلات معیشتی، اشتغال و مسکن مردم و همچنین ازدواج جوانان به کار بگیرد.

وی با تقدیر از مواضع قاطع و صریح رئیس جمهور منتخب در عرصه بین‌المللی و حمایت از جبهه مقاومت، گفت: رئیس جمهور پزشکیان پیرو خط رهبری است و خوب می‌داند اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=41469

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان