دشمن در عرصه رسانه انقلابیون را هدف گرفته است

مشهد- یک استاد دانشگاه گفت: در حال حاضر نشانه گیری دشمن در فضای مجازی از مردم عادی فراتر رفته و به سمت افراد انقلابی که دین را به عنوان اصل زندگی قبول دارند تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید اسماعیلی ظهر پنجشنبه در نخستین جشنواره بین المللی رسانه و فضای مجازی سلمان که در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در جهانی به سر می بریم که با نفی معنویت و هجوم موج الحاد روبرو هستیم.

یک استاد دانشگاه بیان کرد: با چندخدایی روبرو هستیم و مرد عنکبوتی را می‌بینیم که ذهن جهان را درگیر کرده و نظیرش تولید نشده است.‌

وی با اشاره به اینکه باور به عالم غیب در تولید محتوا بسیار مؤثر است، خاطر نشان کرد: فضایی که اسم ائمه اطهار به میان می‌آید، ملائک حضور دارند و ایمان به ملائکه به اندازه ایمان به خدا ارزشمند است.

اسماعیلی ماتریالیسم، لیبرالیسم و مارکسیسم را ارکان تمدن شیطانی عنوان کرد و گفت: سکولاریسم تعداد بسیاری از بچه‌های مسلمان را درگیر کرده است، از این رو آگاه سازی وظیفه ماست.

یک استاد دانشگاه ابراز کرد: نشانه گیری دشمن در این ایام از مردم عادی فراتر رفته و به سمت افراد انقلابی که دین را به عنوان اصل زندگی قبول دارند تغییر کرده است.

وی فعالیت در عرصه رسانه را امر به معروف دانست و گفت: این فعالیت ارزش والایی دارد و عمل رسانه‌ای بدون اشک و بیداری سحر اثر ندارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=13754

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان