حکم قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی اجرا شد

اجرای حکم قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی در شهرستان قاینات با دستور دادستان این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با استفاده حداکثری از تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و حمایت دستگاه قضائی از مأمورین ذیربط در جهت اقدام قانونی قبل از ساخت و ساز و کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضائی، اجرای حکم قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی در شهرستان قائنات پس از هماهنگی با دادستان شهرستان و حضور ضابطین قضائی و سایر عوامل ذی‌ربط انجام شد.

عبداله زاده دادستان قائنات گفت: ساخت و ساز در اراضی کشاورزی ممنوع بوده و متقاضیان باید قبل از هرگونه فعالیت نسبت به اخذ مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی و دستگاه‌های صادر کننده موافقت اصولی اقدام کنند.

وی ادامه: متأسفانه علی‌رغم هشدارهایی که توسط رسانه‌ها، فضای مجازی و خبرگزاری‌ها در خصوص عدم تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی و استعلام در زمان خرید و فروش داده می‌شود شاهد وقوع جرم از سوی برخی افراد به صورت آگاهانه و یا ناآگاهانه هستیم که باعث از بین رفتن اراضی کشاورزی می‌شوند.

دادستان قائنات گفت: از بهره برداران گرامی درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از هر گونه محکومیت قضائی و تحمیل هزینه‌های ناشی از تخریب بنا، از هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی خودداری کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=51551

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان